מדוע אין קווי לילה בערים הגדולות?

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
לא כולם יכולים להרשות לעצמם לחזור ב-4:30
בעצם, מה שאתה מציע זה לתת לתושבי הרחובות הרועשים 3 שעות מנוחה בלילה (ומה עם אופנועים, מכוניות עם סטריאו בפול ווליום וכד'?)... כבר עדיף שירות רצוף לאורך הלילה. חוצמזה, האוטובוסים החדשים רועשים פחות.
תופסק תנועת משאיות הזבל לפנות בוקר...
וברצינות, מסכים עם עמית. עדיף שאנשים יסעו באוטובוס, מאשר בטרמפים או במונית יקרה.
 

urilei

New member
לא חשבתם על דבר אחד
הרעש של האוטובוסים יכול לשגע אנשים בלילה. כאחד שגר ברחוב ראשי אני לא הייתי רוצה שיעבור לי אוטובוס מתחת לחלון באמצע הלילה. לדעתי מה שצריכים לעשות זה פשוט שהקווים לא יסימו לעבוד כל כך מוקדם. למה לעזאזל קוים חשובים רבים מסיימים לעבוד ב 21:00 בערב? (כמו קווים 40,42) או ב 23:15 (כמו קו 26)? לדעתי רוב הקווים צריכים לעבוד עד 1:00 בלילה. ככה זה גם פותר את בעית המבלים. רוב המבלים יוצאים קרוב לחצות לבילוי שלהם וחוזרים לקראת הבוקר. אם האוטובוס הראשון בבוקר יצא ב 4:00 או 4:30 זה יפתור הכל.
אז מקריאה בין השורות
אני מסיק שאתה ישן שלוש שעות בלילה בלבד? ותמיד בין 01:00 ל-04:00? או בשפה יותר ברורה. דחיליק, בחרת לגור מעל רחוב ראשי בעיר הגדולה? יש לזה כל מיני יתרונות. אבל יש גם חסרונות. אופנועים מרעישים פי כמה וכמה וכמה יותר מאוטובוס, ובהתחשב בעובדה שאופנועים זה הפתרון של לא מעט צעירים להיעדר תחבורה ציבורית סדירה, ובתל אביב בפרט, דווקא סביר שהיה לך הרבה יותר שקט עם אוטובוס יורו 3 עירוני שקט פעם בחצי שעה מתחת לחלון. שלא לדבר על הזיהום בתל אביב, שכל שיפור בתחבורה הציבורית רק יוריד אותו.
 

kalil

New member
אז מקריאה בין השורות
אני מסיק שאתה ישן שלוש שעות בלילה בלבד? ותמיד בין 01:00 ל-04:00? או בשפה יותר ברורה. דחיליק, בחרת לגור מעל רחוב ראשי בעיר הגדולה? יש לזה כל מיני יתרונות. אבל יש גם חסרונות. אופנועים מרעישים פי כמה וכמה וכמה יותר מאוטובוס, ובהתחשב בעובדה שאופנועים זה הפתרון של לא מעט צעירים להיעדר תחבורה ציבורית סדירה, ובתל אביב בפרט, דווקא סביר שהיה לך הרבה יותר שקט עם אוטובוס יורו 3 עירוני שקט פעם בחצי שעה מתחת לחלון. שלא לדבר על הזיהום בתל אביב, שכל שיפור בתחבורה הציבורית רק יוריד אותו.
אני לא ישן 3 שעות
אלא 3 וחצי אבל בוא לא ניכנס לפרטים. אני עדיין נגד תנועת אוטובוסים בלילה. הם רועשים, אין מה לעשות. גם היורו 3 רועשים והם מפריעים להירדם. אני בטוח שלכולכם יצא לחזור הביתה מבילוי מוקדם בבוקר (בסביבות 5) בדיוק כשהאוטובוסים מתחילים לנסוע וזה משגע אותכם הרעש הזה יחד עם הציפורים שמצייצות. אותי זה יכול להוציא מדעתי. רק מהסיבה הזאת אני חוזר יותר מקודם הביתה כדי שארדם לפני תחילת שירות האוטובוסים ולפני שהציפורים מחליטות לפתוח מקהלה מתחת לחלון שלי.
 

urilei

New member
אני לא ישן 3 שעות
אלא 3 וחצי אבל בוא לא ניכנס לפרטים. אני עדיין נגד תנועת אוטובוסים בלילה. הם רועשים, אין מה לעשות. גם היורו 3 רועשים והם מפריעים להירדם. אני בטוח שלכולכם יצא לחזור הביתה מבילוי מוקדם בבוקר (בסביבות 5) בדיוק כשהאוטובוסים מתחילים לנסוע וזה משגע אותכם הרעש הזה יחד עם הציפורים שמצייצות. אותי זה יכול להוציא מדעתי. רק מהסיבה הזאת אני חוזר יותר מקודם הביתה כדי שארדם לפני תחילת שירות האוטובוסים ולפני שהציפורים מחליטות לפתוח מקהלה מתחת לחלון שלי.
באמת שקשה לי
תאמין לי, אם היו לי אופנועים כל הלילה מתחת לחלון, זה היה הרבה יותר גרוע מכל אוטובוס. בוודאי ובוודאי אם זה יורו 3 עירוני. וכפי שאמרתי, רוצה שקט כל הלילה וגם רוב היום? לך תגור בפרברים, ותסע בבוקר שעה לעבודה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ברור שאתה, שגר במרכז העיר ויש לך הכל במרחק הליכה, לא צריך תחבורה ציבורית, לא בלילה וכנראה גם לא ממש ביום או בשבת.
 

kalil

New member
באמת שקשה לי
תאמין לי, אם היו לי אופנועים כל הלילה מתחת לחלון, זה היה הרבה יותר גרוע מכל אוטובוס. בוודאי ובוודאי אם זה יורו 3 עירוני. וכפי שאמרתי, רוצה שקט כל הלילה וגם רוב היום? לך תגור בפרברים, ותסע בבוקר שעה לעבודה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ברור שאתה, שגר במרכז העיר ויש לך הכל במרחק הליכה, לא צריך תחבורה ציבורית, לא בלילה וכנראה גם לא ממש ביום או בשבת.
האמת היא שאני גר ביפו
רחוק יחסית ממרכז העיר
 

קובי לו

New member
באמת שקשה לי
תאמין לי, אם היו לי אופנועים כל הלילה מתחת לחלון, זה היה הרבה יותר גרוע מכל אוטובוס. בוודאי ובוודאי אם זה יורו 3 עירוני. וכפי שאמרתי, רוצה שקט כל הלילה וגם רוב היום? לך תגור בפרברים, ותסע בבוקר שעה לעבודה. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ברור שאתה, שגר במרכז העיר ויש לך הכל במרחק הליכה, לא צריך תחבורה ציבורית, לא בלילה וכנראה גם לא ממש ביום או בשבת.
אורי, אפשר להשאר לגור בת"א ולהיות ברחוב
סופר דופר שקט. קבל רשימה שכתבתי לפני שלוש שנים בדיוק. אבל בדיוק יוק יוק. בבקשה. "מעל 80% מאותם תושבי מטרופולין דן (מאשדוד ועד נתניה עפ"י החוגים לגיאוגרפיה באוניברסיטאות) גרים או ברחובות חד סטריים, או ללא מוצא, או ברחובות צרים שאין בהם אוטובוסים (כגון גזר, שמריהו לוין, אלחריזי, הדסה, ברנר, בלפור, יוחנן הסנדלר, טשרניחובסקי, הס, גאולה, יונה הנביא, הזוהר, כנסת הגדולה, בזל, יהושע בן-נון, ליברמן, עמואל הרומי, חדרה, זכרון-יעקב, עקיבא אריה, חברה חדשה, תש"ח, אונטקולסקי, צייטלין, צירלסון, דה-האז, בני דן, מאז"ה, נחמני, יבנה, בוקי בן יגלי, חובבי ציון, שלום עליכם, מנדלי מוכר ספרים, לסל, פרוג, אסתר המלכה, רות, שפינוזה, אוסקר כהן, גורדון, ארבע ארצות, איציק מנגר, פרופ' שור, השופטים, זמנהוף, דב הוז, עובדיה מברטנורה, הקישון, עמק יזרעאל, סדיגורה, טבריה, צפת, בילינסון, שיינקין, הגלבוע, הגלעד, ציהטלי, יוסף לוי, דניאל, תלמוד ירושלמי, ברזיל, רפידים, אוגרית, מבצע קדש, אלתרמן, לאה גולדברג ועוד רבים מאוד מאוד מאוד), או ברחובות סואנים אבל גם בקומה גבוהה וגם עורפית ככה שלא שומעים כלום. אני, למשל, גרתי בתחילת שנות התשעים בארלוזורוב פינת אבן-גבירול, אבל קומה רביעית ועורפית ככה שבקושי רב מאוד שמעתי אוטובוסים. ממש בקושי. מתוך 2 מליון איש שגרים בגוש דן המורחב, מעל 80 אחוז הם כמו שכתבתי, מדירתם לא שומעים אוטובוסים, או ששומעים מאוד חלש."
 

קובי לו

New member
אורי, אפשר להשאר לגור בת"א ולהיות ברחוב
סופר דופר שקט. קבל רשימה שכתבתי לפני שלוש שנים בדיוק. אבל בדיוק יוק יוק. בבקשה. "מעל 80% מאותם תושבי מטרופולין דן (מאשדוד ועד נתניה עפ"י החוגים לגיאוגרפיה באוניברסיטאות) גרים או ברחובות חד סטריים, או ללא מוצא, או ברחובות צרים שאין בהם אוטובוסים (כגון גזר, שמריהו לוין, אלחריזי, הדסה, ברנר, בלפור, יוחנן הסנדלר, טשרניחובסקי, הס, גאולה, יונה הנביא, הזוהר, כנסת הגדולה, בזל, יהושע בן-נון, ליברמן, עמואל הרומי, חדרה, זכרון-יעקב, עקיבא אריה, חברה חדשה, תש"ח, אונטקולסקי, צייטלין, צירלסון, דה-האז, בני דן, מאז"ה, נחמני, יבנה, בוקי בן יגלי, חובבי ציון, שלום עליכם, מנדלי מוכר ספרים, לסל, פרוג, אסתר המלכה, רות, שפינוזה, אוסקר כהן, גורדון, ארבע ארצות, איציק מנגר, פרופ' שור, השופטים, זמנהוף, דב הוז, עובדיה מברטנורה, הקישון, עמק יזרעאל, סדיגורה, טבריה, צפת, בילינסון, שיינקין, הגלבוע, הגלעד, ציהטלי, יוסף לוי, דניאל, תלמוד ירושלמי, ברזיל, רפידים, אוגרית, מבצע קדש, אלתרמן, לאה גולדברג ועוד רבים מאוד מאוד מאוד), או ברחובות סואנים אבל גם בקומה גבוהה וגם עורפית ככה שלא שומעים כלום. אני, למשל, גרתי בתחילת שנות התשעים בארלוזורוב פינת אבן-גבירול, אבל קומה רביעית ועורפית ככה שבקושי רב מאוד שמעתי אוטובוסים. ממש בקושי. מתוך 2 מליון איש שגרים בגוש דן המורחב, מעל 80 אחוז הם כמו שכתבתי, מדירתם לא שומעים אוטובוסים, או ששומעים מאוד חלש."
סליחה, בדיוק אבל לא בדיוק יוק יוק
כי זה שלוש שנים פחות 10 ימים.
 
אני לא ישן 3 שעות
אלא 3 וחצי אבל בוא לא ניכנס לפרטים. אני עדיין נגד תנועת אוטובוסים בלילה. הם רועשים, אין מה לעשות. גם היורו 3 רועשים והם מפריעים להירדם. אני בטוח שלכולכם יצא לחזור הביתה מבילוי מוקדם בבוקר (בסביבות 5) בדיוק כשהאוטובוסים מתחילים לנסוע וזה משגע אותכם הרעש הזה יחד עם הציפורים שמצייצות. אותי זה יכול להוציא מדעתי. רק מהסיבה הזאת אני חוזר יותר מקודם הביתה כדי שארדם לפני תחילת שירות האוטובוסים ולפני שהציפורים מחליטות לפתוח מקהלה מתחת לחלון שלי.
קח כדורי שינה מה אני אגיד לך...
אם בכל העולם אנשים מצליחים לישון כשאוטובוסים עוברים מתחת לבתיהם של אנשים, אין סיבה ש - kalil לא יצליח. למעשה כפי שנכתב, אוטובוסים גם ככה פועלים בחלק מהמקומות מחמש בבוקר ועד אחד בלילה, כך שבכל מקרה 99.999999% מהאנשים ישנים כשיש אוטובוסים פועלים באיזורים שלהם. ובאמת מעניין אותי לדעת, המשאיות זבל, והאופנועים לא מעירים אותך?
 

מענדי

New member
קח כדורי שינה מה אני אגיד לך...
אם בכל העולם אנשים מצליחים לישון כשאוטובוסים עוברים מתחת לבתיהם של אנשים, אין סיבה ש - kalil לא יצליח. למעשה כפי שנכתב, אוטובוסים גם ככה פועלים בחלק מהמקומות מחמש בבוקר ועד אחד בלילה, כך שבכל מקרה 99.999999% מהאנשים ישנים כשיש אוטובוסים פועלים באיזורים שלהם. ובאמת מעניין אותי לדעת, המשאיות זבל, והאופנועים לא מעירים אותך?
אל תקח את זה אישי
אבל אני לא חושב שהבעיה היא האוטובוסים. גרתי שנתיים - מעל רחוב ראשי בניו יורק (3 מסלולים לכל צד+כבישי שירות) + מסלול חירום (ז"א כל האמבולנסים/כיבוי אש/ניידות משטרה שעוברים באיזור עוברים דרך הרחוב הזה) + אוטובוסים + ולקינוח רכבת תחתית (אומנם 2 קווים אבל 24/7) בחדר עם חלון גדול, וישנתי טוב מאוד ואפילו עד מאוחר (ואיתי בחדר ישנו עוד 2-3 חברים). הכל ענין של הרגל. היום אני גר מול תחנת רכבת (בעצם מהיום שנולדתי) פעילה מאוד, ותאמין לי שאני אפילו לא שומע את הרכבות. אה, שכחתי גם מטוסים עוברים לי מעל הראש (הקפה).
 

מענדי

New member
אל תקח את זה אישי
אבל אני לא חושב שהבעיה היא האוטובוסים. גרתי שנתיים - מעל רחוב ראשי בניו יורק (3 מסלולים לכל צד+כבישי שירות) + מסלול חירום (ז"א כל האמבולנסים/כיבוי אש/ניידות משטרה שעוברים באיזור עוברים דרך הרחוב הזה) + אוטובוסים + ולקינוח רכבת תחתית (אומנם 2 קווים אבל 24/7) בחדר עם חלון גדול, וישנתי טוב מאוד ואפילו עד מאוחר (ואיתי בחדר ישנו עוד 2-3 חברים). הכל ענין של הרגל. היום אני גר מול תחנת רכבת (בעצם מהיום שנולדתי) פעילה מאוד, ותאמין לי שאני אפילו לא שומע את הרכבות. אה, שכחתי גם מטוסים עוברים לי מעל הראש (הקפה).
התגובה היא לkalil
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה