כבר שנים שאתה מנסה להביא אותי לאלנבי!!!! לא מספיק??? עכשיו אתה צריך גם לפתות עוברי אורח תמימים להגיע למקום הנורא הזה? חוצמזה, אני לא שותה אתה יודע....... ררררר חחחחחחח אחי איפה אתה תתקשר אליי יא קקי!
אני פה אחי ואתה בדרך לטייי אתה הולך למיפגש ואני הולך לאלנבי יאללה אחי....סלמת ונתראה אולי אח``כ ואני תמייייד יביא אנשים לאלנבי חחחחחחח בסוף יחשבו שאני עובד שם
=====ג=ן====ה=ע=צ=מ=א=ו=ת==== אחל`ה של מקום...מרוב שתעשה חיים....לא תוכל לשבת על התחת חודש... תאמין לי...מומלץ בחום.. יש שם אחל`ה של חבר`ה!!! ביי.. איטלקי23S היחצ``ן...