מבקש עזרה

AFRICA

New member
starsxxx יש לי רעיון

אם אתה מעל גיל 24 ואוהב מוסיקה שחורה (בעצם יש שם הכל) אוהב לשתות ולהנות... ממליץ לך לצאת לאלנבי 40 זה המקום באחריות
 
פחחחחחחחחחחחחחחחח

כבר שנים שאתה מנסה להביא אותי לאלנבי!!!! לא מספיק??? עכשיו אתה צריך גם לפתות עוברי אורח תמימים להגיע למקום הנורא הזה? חוצמזה, אני לא שותה אתה יודע....... ררררר חחחחחחח אחי איפה אתה תתקשר אליי יא קקי!
 

AFRICA

New member
חתלתול.....

אני פה אחי ואתה בדרך לטייי אתה הולך למיפגש ואני הולך לאלנבי יאללה אחי....סלמת ונתראה אולי אח``כ ואני תמייייד יביא אנשים לאלנבי חחחחחחח בסוף יחשבו שאני עובד שם
 

AFRICA

New member
לא רע

זה באמת רעיון לא רע בכלל או שהוא בורח או שהוא מקבל את חוש השריטות
 

מורני !

New member
מחר בערב

בראשון לציון במועדון הטיים אאוט. זה קריוקי.. ובין לבין מוזיקה לריקודים. אממ רוצה לבוא.... רק... בן כמה אתה?
 

AFRICA

New member
גם אני יכול לבוא?

טוב משעמם לי יותר מדי חחחחחחההההה יאללה ביייייי הייייישר לאלנבי
 
יש מקום שנקרא...

=====ג=ן====ה=ע=צ=מ=א=ו=ת==== אחל`ה של מקום...מרוב שתעשה חיים....לא תוכל לשבת על התחת חודש... תאמין לי...מומלץ בחום.. יש שם אחל`ה של חבר`ה!!! ביי.. איטלקי23S היחצ``ן...
 

AFRICA

New member
חחחחחחח איטלקי

יאאא אחי מאיפה הבאת את המקום הזה? יש שם מינימום הזמנה? כמה ז צריך להזמין? חחחחחחחחח
 

בליין

New member
אז ככה תתחיל לירשום

מועדונים:יש לך את הפאצ`ה ליד הדולפינריום אוקטופוס ו-TLV שנימצאים בנמל תל אביב יש עוד הרבה אבל אלו הכי מעניינים תהנה אחי ותערבב כמה שיותר
 

AFRICA

New member
לא אחי

הוא בא לאלנבי... אני יעשה לו סיבוב הכירות
 
למעלה