מבקש את הצעתכם

joshua149

New member
מבקש את הצעתכם

לא הגבתם על מה שכתבתי אז אבקש התייחסות , תודה בואו נאמר שיש לי זמן פנוי ואני רוצה לנצל אותו להתפתח בתחום הזה , ממה יש להתחיל ? והאם זה אפשרי? אפשר להגיע לרמה טובה בכוחות עצמי ? מה זה מצריך ? ובפועל אם אני מגיע לרמה טובה אפשר לקרוא לזה ניסיון ? הרקע שלי מהנדס אלקטרוניקה צעיר ביותר , יודע קצת C לא ברמה הכי גבוהה... תודה לכל המשיבים.
 

joshua149

New member
בעזרת ספרים

אני מתכוון ללמוד בעזרת ספרים בעצמי ואם צריך אקנה גם את החומרה
 

pixiER

New member
איפה רן????

אני חושבת שהוא בהחלט מומחה הפורום לתחום הזה...
חכה שהוא יבוא ויענה לך, או שלח לו מסר.
 

® רן

New member
אני כאן, אבל...

אני ממש לא מומחה (אבל תודה בכל זאת), ואני גם לא יודע מה לענות. אני עצמי לא למדתי את התחום לבד בכוחות עצמי - כשאני סיימתי אוניברסיטה בשנת 1998 (שיא הבועה), חברות רבות גייסו מועמדים חסרי נסיון לתפקידי פיתוח RT/Embedded, וכך אני התחלתי. אני לא מכיר דרך אחרת חוץ מלהתקבל לחברה שעוסקת בתחום וללמוד תוך כדי עבודה. אם בכל זאת אתה מעוניין לנסות לבד, אני יכול לחשוב על שתי הצעות. שתי מערכות ההפעלה המובילות בעולם ה Embedded כיום הן VxWorks ולינוקס. חברת WindRiver יצרנית VxWorks מעבירה קורסים בנושא, אם כי המחיר עלול להיות יקר. תרים טלפון לנציגים שלהם בארץ ותשאל. פרטים ב: http://www.windriver.com/il/contact/ לגבי לינוקס, החברה המובילה בתחום של Embedded Linux נקראת מונטה-ויסטה. באתר שלהם יש הרבה חומר קריאה מעניין והפניות לקורסים. נסה כאן: http://www.mvista.com/ כאמור, אני לא יודע מה סיכויי ההצלחה של אף אחת מהדרכים האלה. אם תלך באחת מהם אני בטוח שכולנו נשמח אם תחזור לפורום ותספר חוויות.
 
למעלה