מבקש את הצעתכם
לא הגבתם על מה שכתבתי אז אבקש התייחסות , תודה בואו נאמר שיש לי זמן פנוי ואני רוצה לנצל אותו להתפתח בתחום הזה , ממה יש להתחיל ? והאם זה אפשרי? אפשר להגיע לרמה טובה בכוחות עצמי ? מה זה מצריך ? ובפועל אם אני מגיע לרמה טובה אפשר לקרוא לזה ניסיון ? הרקע שלי מהנדס אלקטרוניקה צעיר ביותר , יודע קצת C לא ברמה הכי גבוהה... תודה לכל המשיבים.
לא הגבתם על מה שכתבתי אז אבקש התייחסות , תודה בואו נאמר שיש לי זמן פנוי ואני רוצה לנצל אותו להתפתח בתחום הזה , ממה יש להתחיל ? והאם זה אפשרי? אפשר להגיע לרמה טובה בכוחות עצמי ? מה זה מצריך ? ובפועל אם אני מגיע לרמה טובה אפשר לקרוא לזה ניסיון ? הרקע שלי מהנדס אלקטרוניקה צעיר ביותר , יודע קצת C לא ברמה הכי גבוהה... תודה לכל המשיבים.