יש טעות בשאלה
התשובה לדעתי זה אף תשובה לא נכונה אם LR=אינסוף אז נמצאים במלכודת הנזילות LM גמישה ומדינויות מוניטרית לא יעילה אבל יש מצב LY=0 ואז גם LM גמישה אבל מדיניות מוניטרית יעילה (כמות הכסף גדלה והריבית יורדת ) לכן התוצר יכול או לעלות ב10A אם LM גמישה בגלל LY=0 או התוצר והריבית ללא שינוי אם LR=אינסוף