מה לעשות
אני פשוט חייב לשחק במשחק הזה! אחד ממשחקי מלחמת הכוכבים הגדולים בכל הזמנים! אני פשוט חייב! אפילו אם זה רק לחודש... חוץ מזה, אפשר להספיק הרבה בחודש, והעיקר הכיף... ומי יודע, אולי הטריק עם השעון של המחשב יעבוד... אם לא, אני פשוט אפרמט את הכונן הקשיח (אני אתקין את המשחק על הכונן המשני שלי שהוא ממילא ריק כמו הבטוחותיו של הצד האפל) וככה תקופת הניסיון שלי תתחיל מחדש! ואם זה לא יעבוד אז אני אמכור, אבל שווה לנסות, או, ואם כבר מדברים... ההרשמה לבטא של trials of obi wan החלה, לאלה שיש להם את המשחק הבסיסי ושתי חבילות ההרחבה- כדאי שתזדרזו!