מאחורי הניק.......אחת-שתיים שלוש

liri לירי

New member
אני אתחיל ../images/Emo13.gif

ייתכן ואנשים כבר יודעים פה, אני לא, לכןשואלת למה פינקי? למה חושנית? המממממ..... יש לך משיכה לנשים? היה לך נסיון מיני עם אישה? למה את מוציאה לי לשון לכל הודעה שאני עונה לך
 
חחח שובבה

אוהבת מאוד את הצבע הוורוד. אני בעצמי ורדרדה. חושנית כי אוהבת להשתמש בכל החושים. לראות, לשמוע, לגעת, להריח ולטעום..מתחברת מאוד לחוש השישי ומקשיבה הרבה לבטן. בוירטואליה, חוץ מהחוש השישי, שום חוש לא מופעל וזאת בעיה גדולה מבחינתי.. יש לי משיכה מאוד גדולה לנשים. היה לי נסיון אחד מדהים. מגע עם אשה הוא שונה לגמרי, הוא הרבה יותר עדין וחושני. משכר חושים לגמרי...מוכנה להתנסות עם נשים, בחיבור עם גברים שאני כל כך צריכה...לא במקום. מוציאה לך לשון כי ההודעות שלך הן מאוד מיניות..ומושכות.
 

liri לירי

New member
הרגשתי אותך ../images/Emo3.gif

זו התחשוה מהבטן....... האינטואיציה........ ומודה באשמה, שזו פעם ראשונה, ובזמן כ"כ קצר של היכרות וירטואלית, שהיתה לי תחושה לגבייך
מסכימה איתך לגבי השוני במגע עם אישה אך, לא כתחליף לחיבור עם גבר
תודה על הפתיחות מוזמנת לשאול גם
 

nice and sleazy

New member
נכון שתזמינו אותי ../images/Emo163.gif?

תמונה מדהימה .. ושאלה לשתיכן , איך הרגיש לכן ללקק פטמה נשית ? (אותי באופן אישי זה אחד הדברים הכי מעוררים ) ואיך זה מרגיש מול פיטמה של גבר .
 
זה מה שמעניין אותך? ../images/Emo13.gif

הפיטמה וההבדל בין פטמה גברית ונשית זה לא האישו... השוני הוא העיקר בנשיקה, במגע שהוא הרבה יותר רך, ובהרגשה כשאשה יורדת לך...ונוגעת בך..ולהפך.
 

liri לירי

New member
לצפות

או להשתתף
פיטמה גברית היא פיטמה "שטחית" .... זה מרגיש אחרת..... קטן יותר...... פיטמה נשית, היא בשרנית יותר, קשה יותר, גדולה יותר {יש יותר מה לתפוס}, יותר מקום לינוק, למצוץ.... ללקק..... שלא לדבר על השטח סביב הפיטמה...השד עצמו.... הרווח בין שתי השדיים..... כ"כ אוהבת להעביר לשון לחה ברווח שבין.... לחפון ביד אחת שד ולשון בשד הנגדי......
 

תכףאשוב

New member
לצלוב? לא.

למה בתקופה שכמעט כל בנות הפורום העלו תמונות נבחרות (ללא סימנים מזהים) לפורום את לא העלית?
 
אתה מחזיר לי?

כי זאת ההרגשה שלי והיא מאוד סובייקטיבית. אחת מהשריטות הקטנות שלי.. אני יודעת איך אני נראית, וזה מספיק. לא צריכה לפרסם לכולם. אני אוהבת לצוד בעצמי את הצייד, ולא להפך... ואגב, אף פעם לא מחליפה תמונות, גם לא לפני פגישה..וגם אם מאוד סקרנית לראות איך הצד השני נראה. כמובן שגם לא דורשת תמונה מהצד השני.
 

תכףאשוב

New member
מה

הטעם החביב עליך? הריח המועדף עלייך? המרקם שאת אוהבת? ואיזה מגע הוא המפנק ביותר?
 
מממ מעניין

הטעם המועדף הוא מלוח וקצת חריף. פחות אוהבת מתוק. הריח הכי טוב הוא ריח גוף טבעי אחרי אמבטיה. אוהבת גם את הריח שאחרי הגשם הראשון. ועל גברים..בושם עדין, לא חזק מידי. המרקם המועדף הוא המרקם המפתיע..זה שאתה חושב שתרגיש משהו אחד, ומרגיש משהו אחר. וגם אוהבת כל דבר שהוא חם, ומנגד, לא אוהבת מרקמים קרים.. המגע המפנק ביותר, הוא של מי שאני מוכנה לקבל את המגע שלו. בדר"כ מגע חם. מאוד אוהבת גוף חם וידיים חמות.
 

המנער

New member
לפעמים הצייד...

הופך לניצוד..אבל מה זה חשוב כל זמן שגם הצייד וגם הטרף חשים מסופקים...? אז מי הוא בעצם הטרף ומי הצייד ..? זה בכלל חשוב ? הכי כיף זה לתת לצייד את התחושה שהוא הצייד,בזמן שהוא הניצוד.. ואל תנסו להבין כלום מדבריי אלו.
 
מסכימה

הכי כיף שזה מתערבב <כמו בעוד כמה תחומים..> אבל לפרסם תמונה, זה מבחינתי הזמנה לצייד. לא אוהבת את ההרגשה.
 
לא נראה לך בזבוז זמן??

את בוחרת אנשים למטרה מסויימת שבה צורה חשובה הצורה החיצונית (מי שחושב שלט שיעמוד בתור לכאפה) אז למה לא לראת תמונה קודם? למה להיפגש ישר? ואולי להיקלע למצב של חוסר נעימות?
 

תכףאשוב

New member
אולי כי יש פרמטרים נוספים

כמו מבע, מגע, תנועה, ריח ... ואז המראה חשוב אבל לא החשוב ביותר.
 
יש הרבה

יותר פרמטרים אם את מחפשת רומן אבל רק סטוץ?? אני חושבת שאפשר לחסוך הרבה זמן יקר ואי נעימויות ע"י תמונה
 
למעלה