הכללות,לדעתי הם לא במקום! כל מקרה לגופו,כל אחד ואחת,עובר/ת משברי אהבה למיניהם,צריך להכיר בעובדה,שאף אחד לא מושלם,והפזל לא תמיד מתאים,כל פעם מכיוון אחר,אז המזל הוא החלק האינטגרלי,במציאת האבידה האהובה...
אם היא לא נמשכת אלייך אז אין לך מה לעשות בנידון.בקטע כזה של משיכה זה או כן או לא.אין באמצע.ואם לא עשית לה את זה אז אל תסבך את חייך ותכנס לתוך קיר כי ככה רק יכאב לך יותר.פשוט תמשיך הלאה בחייך וכמו שהיכרת את הבחורה הזאת תכיר אחת אחרת שגם תימשך אלייך.
היא לא הייתה בטוחה שאתה מוצא חן בעייניה אבל רצתה לתת לך הזדמנות ובסוף הבינה שזה לא ילך. יהיה בסדר אתה תפגוש מישהי בסוף שתמצא חן בעינייך וגם ההפך ויהיה בסדר. אל תנסה להחזיר אותה .
אבי,יותר טוב בשבילך שזה נגמר עכשיו(אחרי 2 פגישות)בתחילת הדרך.כי אם היתם ממשיכים להפגש היית נקשר לבחורה למרות שהיא לא מרגישה שום דבר כלפייך אז הפרידה היית עוד יותר קשה . אל תיהיה עצוב אתה עוד צעיר ויבוא יום ותמצא בחורה שתאהב אותך.אתה לא צריך להתקע בגללה.תשכח ממנה ותמשיך הלאה. יש עוד דגים בים ותזגור כל מה שה' עושה הכל לטובה .אולי הוא בכוונה פינה לך דרך לבחורה הנכונה.