מאוכזב מהחיים

Palm tree

New member
בנות לא מתוסבכות בשיט

הן פשוט מנסות להציג את עצמן ככה
לא תמיד הולך להן
 

hilli1

New member
אסור לעשות הכללות..

והשאלה היא אם יש משיכה בסיסית , אם לא חבל על הזמן של שני הצדדים..
 

Shafirrr

New member
העם איתך!!!

הכללות,לדעתי הם לא במקום! כל מקרה לגופו,כל אחד ואחת,עובר/ת משברי אהבה למיניהם,צריך להכיר בעובדה,שאף אחד לא מושלם,והפזל לא תמיד מתאים,כל פעם מכיוון אחר,אז המזל הוא החלק האינטגרלי,במציאת האבידה האהובה...
 

Palm tree

New member
תרגעו יא עדר עקרבים שכמותכם

זה היה בצחוק. יש פה המון אנשים שממהרים מאוד לגונן על עצמם משום מה.
 

C O D

New member
אתה יודע מה אומרים

צריך להכשל כדי להצליח...לא הכל עובד...אין הרבה מה לעשות, תמשיך הלאה ותגיד תודה שגילית את זה עכשיו ולא מאוחר יותר
 

נילס22

New member
ידידי אין לך מה להתאכזב

אם היא לא נמשכת אלייך אז אין לך מה לעשות בנידון.בקטע כזה של משיכה זה או כן או לא.אין באמצע.ואם לא עשית לה את זה אז אל תסבך את חייך ותכנס לתוך קיר כי ככה רק יכאב לך יותר.פשוט תמשיך הלאה בחייך וכמו שהיכרת את הבחורה הזאת תכיר אחת אחרת שגם תימשך אלייך.
 

M A R I N A 2 2

New member
כנראה.....

היא לא הייתה בטוחה שאתה מוצא חן בעייניה אבל רצתה לתת לך הזדמנות ובסוף הבינה שזה לא ילך. יהיה בסדר אתה תפגוש מישהי בסוף שתמצא חן בעינייך וגם ההפך ויהיה בסדר. אל תנסה להחזיר אותה .
 
זה הכל לטובה

אבי,יותר טוב בשבילך שזה נגמר עכשיו(אחרי 2 פגישות)בתחילת הדרך.כי אם היתם ממשיכים להפגש היית נקשר לבחורה למרות שהיא לא מרגישה שום דבר כלפייך אז הפרידה היית עוד יותר קשה . אל תיהיה עצוב אתה עוד צעיר ויבוא יום ותמצא בחורה שתאהב אותך.אתה לא צריך להתקע בגללה.תשכח ממנה ותמשיך הלאה. יש עוד דגים בים ותזגור כל מה שה' עושה הכל לטובה .אולי הוא בכוונה פינה לך דרך לבחורה הנכונה.
 
למעלה