מאוכזב מהחיים
היכרתי לפני כמה ימים בחורה ממש מקסימה נפגשנו פעם אחת הייה לנו ממש ממש ממש כיף נפגשנו פעם שנייה גם היה לנו כיף פתאום היא מודיעה לי בהודעות בטלפון שהיא לא יכולה לשקר לעצמה יותר ושהיא לא נמשכת אליי ... רציתי לדבר איתה בטלפון על זה היא לא הסכימה... אני מאוכזב עכשיו ואני לא יודע מה לעשות מקווה שתעזרו לי ... אבי
היכרתי לפני כמה ימים בחורה ממש מקסימה נפגשנו פעם אחת הייה לנו ממש ממש ממש כיף נפגשנו פעם שנייה גם היה לנו כיף פתאום היא מודיעה לי בהודעות בטלפון שהיא לא יכולה לשקר לעצמה יותר ושהיא לא נמשכת אליי ... רציתי לדבר איתה בטלפון על זה היא לא הסכימה... אני מאוכזב עכשיו ואני לא יודע מה לעשות מקווה שתעזרו לי ... אבי