יידישקייטן
New member
מאוד מעניין
מאוד מעניין עליכם. אתם היוצאים בשאלה ואין אפ אחד בצאט. ואין אפי´ הודעות חדשות? ע"ז אתם קוראים לעצמכם יוצאים בשאלה? נכתב ביום שביעי בבוקר יונייטעד סטייטס אוף אמעריקא
מאוד מעניין עליכם. אתם היוצאים בשאלה ואין אפ אחד בצאט. ואין אפי´ הודעות חדשות? ע"ז אתם קוראים לעצמכם יוצאים בשאלה? נכתב ביום שביעי בבוקר יונייטעד סטייטס אוף אמעריקא