מאוד מעניין

מאוד מעניין

מאוד מעניין עליכם. אתם היוצאים בשאלה ואין אפ אחד בצאט. ואין אפי´ הודעות חדשות? ע"ז אתם קוראים לעצמכם יוצאים בשאלה? נכתב ביום שביעי בבוקר יונייטעד סטייטס אוף אמעריקא
 

R a c h e

New member
אני כאן!

והייתי ב"עונג שבת" ראיתי את שיר במצלמה...... רחל
 

R a c h e

New member
ועוד משהו../images/Emo182.gifקטן

אנחנו לא מקיימים אף מצווה, אפילו לא מצוות צ´יטוט בשבת.......
 
צאט

הייתי בצאט עכשיו עוד פעם אין אף אחד, אני לא מסוגל לשבת שם כלהיום ולחכות, אתם גרים בארץ יותר קל לכם. אני צריך ללכת עוד מעט לסעודת (שבת) כביכול
 

אבזץ

New member
ככה זה שהגברים בחצאית- במטבח.

הציבור נקרא לעורר רחמים על שיינה בילקה בת גיטה חלה שנכותה קשות וצריכה לעבור ניתוח בשבת.
 

אבזץ

New member
מה זה, מי זה, ולמה זה ?

מהיכן ומאיפה זה בא לך ? פרטי, נמקי, והדגימי בבקשה!!!
 
למעלה