מאדיה לדור החדש...

ישראל22

New member
מאדיה לדור החדש...

היי, רציתי לדבר איתכם על למה לדעתכם הדור הצעיר(דורנו)מתעניין ופונה יותר למאגיה. מה לדעתכם הגורם שמושך את כל הדור למאגיה?אולי זה היכולת לשנות דברים? או האם זה המיסתוריות של המאגיה? או אולי פשוט זה IN עכשיו? אני חושב שהדור שלנו פונה לזה כי כולם מנסים לברוח מהמציאות ופונים למה שנראה כעל-מציאותי. אז מה לדעתכם מושך את הדור ה"מדעי" והמתקדם שלנו אל המאגיה? זהו דיון לעורר חיות בפורום ואני מקווה שלא יהיו כאן התנצחויות....
 

simba00

New member
לדעתי בגלל שאין לנו כלום...

לי לפחות ולאנשים סבבי אין תנועה כל כך יציבה שמספקת להם כל כך הרבה... זה נורא מושך המסתוריות בעוד שהכל סביבנו מתפרק אנו רוצים לשלוט... בגלל זה לדעתי יש פניה למאגיה....
 
למעלה