מאדיה לדור החדש...
היי, רציתי לדבר איתכם על למה לדעתכם הדור הצעיר(דורנו)מתעניין ופונה יותר למאגיה. מה לדעתכם הגורם שמושך את כל הדור למאגיה?אולי זה היכולת לשנות דברים? או האם זה המיסתוריות של המאגיה? או אולי פשוט זה IN עכשיו? אני חושב שהדור שלנו פונה לזה כי כולם מנסים לברוח מהמציאות ופונים למה שנראה כעל-מציאותי. אז מה לדעתכם מושך את הדור ה"מדעי" והמתקדם שלנו אל המאגיה? זהו דיון לעורר חיות בפורום ואני מקווה שלא יהיו כאן התנצחויות....
היי, רציתי לדבר איתכם על למה לדעתכם הדור הצעיר(דורנו)מתעניין ופונה יותר למאגיה. מה לדעתכם הגורם שמושך את כל הדור למאגיה?אולי זה היכולת לשנות דברים? או האם זה המיסתוריות של המאגיה? או אולי פשוט זה IN עכשיו? אני חושב שהדור שלנו פונה לזה כי כולם מנסים לברוח מהמציאות ופונים למה שנראה כעל-מציאותי. אז מה לדעתכם מושך את הדור ה"מדעי" והמתקדם שלנו אל המאגיה? זהו דיון לעורר חיות בפורום ואני מקווה שלא יהיו כאן התנצחויות....