דב - האמת , לא אהבתי ..
כל החלק העליון בצד שמאל ממש לא ברור לי . אני רואה קיר ואח"כ חלק די גדול של מים לבנים שכמו שאמרו קצת שרופים , ובנוסף לא ממש רואים איפה המפל ומה זה מה . רואים גוש לבן גדול . החלק התחתון יותר ברור. אבל בכלליות הכל נראה כאילו היה צריך לעשות לזה ZOOM OUT . יש זרימה חזקה לכיוונינו אבל היא נקטעת , לדעתי היה צריך להראות בתחתית עוד קצת זרימה . האבן הגדולה ממוקמת טוב , והקשת שיוצאת ממנה מוסיפה . יצאה לי תגובה ארוכה ומנומקת ( יחסית לתגובות הרגילות שלי ) , זה בגלל שגם אתה משתדל לכתוב מעבר ל - " אהבתי " " לא אהבתי ". אשמח אם תתייחס להערות שלי .