האם צריך לבטל חגים בגלל עבריינות?
ולהבדיל אלף אלפי הבדלות - האם גם את תרבות הבילויים החילונית יש למחוק, בגלל העבריינות הקשה פי כמה וכמה שהיא מייצרת? כאשר אנו מבינים שאדם צריך לבלות בחיים שלו, לא רק עבודה בית ילדים, אז מבינים שלא מבטלים את תרבות הבילויים, רק קובעים סייגים לעבריינות, במידת האפשר. וכאשר מבינים שאדם צריך לנסוע לעבודה כל יום, ואי אפשר לסגור את הכבישים בגלל הקטל, מטפלים ישירות בקטל, ככל שאפשר. וכאשר מבינים את משמעות התורה והחגים היהודיים, לא מעקמים את המבט באופן שמקדש חיי הפקר ללא קשר לתורה, כדי "למנוע גניבת עגלות או קשיי נשימה עקב המדורות". קשיי נשימה, עם כל הכבוד, יש לי ולסובלים כמוני בגלל העשן בכבישים והסיגריות שאנשים מעשנים ברחוב יום יום ושעה שעה, ולא עלה בדעתו של איש לאסור לעשן ברחוב. אינני משתתפת במדורות כי אין שום חובה בכך, ואין לי שום בעיה בביתי עם קשיי נשימה עקב המדורות. לומר קשיי נשימה ופגיעה בכדור הארץ זו מניפולציה מעוותת. זה מזכיר את הצדק במשפט החיות, שביקשו לדעת בשל מה נהייתה מגיפה ביער, וכל בעלי החיים באו למשפט והצדיקו את מעשי הטריפה והרצח שלהם בכך שהם רעבים וטורפים למחייתם, ורק הכבש התמים שהודה שברעבונו אכל מעט עשבים מחצרו של השכן - נתפס בהגיונם כמי שאשם בכל הרעה...