לשנות שם או לא?

לשנות שם או לא?

לא מזמן דיברתי עם חברה ועלתה השאלה, האם עכשיו, אחרי שהתגרשתי, עליי לחזור לשמי הישן. מצד אחד, אנחנו עדיין משפחה, ובנצ`וק ישא לנצח את שם אביו, מצד שני, שם זה סמל. האם כל הפרוצדורה כדאית? מה דעתכם? אוריאנה
 
לדעתי כן כי כך את מחזירה לעצמך

משהו שהוא שלך... את לא שייכת אליו יותר... נכון שהילדים ישארו בשם הישן ונכון שבעצם זה לא הרבה אבל.... זה משהו משחרר קצת... לפחות זו דעתי...
 
למעלה