לשנות שם או לא? לא מזמן דיברתי עם חברה ועלתה השאלה, האם עכשיו, אחרי שהתגרשתי, עליי לחזור לשמי הישן. מצד אחד, אנחנו עדיין משפחה, ובנצ`וק ישא לנצח את שם אביו, מצד שני, שם זה סמל. האם כל הפרוצדורה כדאית? מה דעתכם? אוריאנה