לשנות גישה
הבוקר קמתי בהרגשה לא טובה. אני לא יודעת איך להסביר את זה. כל דבר שעשיתי עשה לי הרגשה לא טובה בבטן. זו לא הרגשה פיסית, זו מעין אבן כזו שיושבת לי בהרגשה ולא נותנת לי לנשום לרווחה. חלמתי חלום לא טוב הלילה. אולי הוא משפיע עליי. אני צריכה לשנות גישה, אני מרגישה כאילו ענן אפור עומד מעל ראשי ומכסה את הרגשתי באפרוריות. איך אשנה גישה? כל עיצה תתקבל בברכה.
הבוקר קמתי בהרגשה לא טובה. אני לא יודעת איך להסביר את זה. כל דבר שעשיתי עשה לי הרגשה לא טובה בבטן. זו לא הרגשה פיסית, זו מעין אבן כזו שיושבת לי בהרגשה ולא נותנת לי לנשום לרווחה. חלמתי חלום לא טוב הלילה. אולי הוא משפיע עליי. אני צריכה לשנות גישה, אני מרגישה כאילו ענן אפור עומד מעל ראשי ומכסה את הרגשתי באפרוריות. איך אשנה גישה? כל עיצה תתקבל בברכה.