לשנות גישה

ממצמצת

New member
לשנות גישה

הבוקר קמתי בהרגשה לא טובה. אני לא יודעת איך להסביר את זה. כל דבר שעשיתי עשה לי הרגשה לא טובה בבטן. זו לא הרגשה פיסית, זו מעין אבן כזו שיושבת לי בהרגשה ולא נותנת לי לנשום לרווחה. חלמתי חלום לא טוב הלילה. אולי הוא משפיע עליי. אני צריכה לשנות גישה, אני מרגישה כאילו ענן אפור עומד מעל ראשי ומכסה את הרגשתי באפרוריות. איך אשנה גישה? כל עיצה תתקבל בברכה.
 

KEiN

New member
החלומות משפיעים באופן

ישיר וחד על ההרגשה בבוקר! חלמת על הקאה או פליטה במקרה?
 

Kittenpie

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo13.gif../images/Emo42.gif../images/Emo13.gif../images/Emo42.gif

אני מקווה שהמצב רוח כבר עבר לך, אבל בכל מקרה לפעמים הבאות: תחשבי אם לחלום יש משמעות אסוטציאטיבית מידית, אם כן מהי, מכאן הביני מסקנותייך מה יש לשנות! שימי מוסיקה שעושה לך טוב תאכלי משהו שאת אוהבת תלכי לטייל קצת ולחשוב תחדשי קשרים ישנים מקווה שעזרתי לפחות קצת...
 

ממצמצת

New member
תודה../images/Emo141.gif

תודה על העיצות. המצב רוח אכן השתפר לאחר סוף השבוע. למען האמת לאחרונה אני לא ישנה כל כך טוב. יש לי הרבה חלומות בכל לילה. ואני נוטה להתעורר כמה פעמים בלילה. לא נורא שיהיה לנו שבוע טוב!!
 
למעלה