לשנה ב' היקרים...
תודה רבה לכל מי שהגיע אתמול,היו הרבה חבר'ה מהשנה שלכם,אין כמו מסיבה טובה לנקות את הראש אחרי מבחן מגעיל במיסים אה? אני יודע שיש לכם הרבה לחץ עכשיו במבחנים והיה יום הסטודנט,והרבה חשבו שהם לא יכירו שם אף אחד,ובכל זאת באתם,שתיתם,רקדתם ואפילו נהניתם אני מקווה.... אז תודה ענקית ושבת שלום בקרוב יהיה קישור עם התמונות שלכם למי שרוצה...
תודה רבה לכל מי שהגיע אתמול,היו הרבה חבר'ה מהשנה שלכם,אין כמו מסיבה טובה לנקות את הראש אחרי מבחן מגעיל במיסים אה? אני יודע שיש לכם הרבה לחץ עכשיו במבחנים והיה יום הסטודנט,והרבה חשבו שהם לא יכירו שם אף אחד,ובכל זאת באתם,שתיתם,רקדתם ואפילו נהניתם אני מקווה.... אז תודה ענקית ושבת שלום בקרוב יהיה קישור עם התמונות שלכם למי שרוצה...