MineSweeper
New member
לשלומצי-
אני מקווה שאני לא נשמעת מטומטמת, פשוט רציתי לשתף אותך- גם לקרובת משפחה שלי קוראים שלומצי, אבל לא תאמיני מאיפה זה בא אצלה... השם האמיתי שלה הוא שלום-ציון (לאחותה קוראים ליבת-ציון, עם דגש ב-ב`, ושתיהן חיות בארה``ב), אז לא נראה לי שיש לך זכות כלשהי להתלונן...
אני מקווה שאני לא נשמעת מטומטמת, פשוט רציתי לשתף אותך- גם לקרובת משפחה שלי קוראים שלומצי, אבל לא תאמיני מאיפה זה בא אצלה... השם האמיתי שלה הוא שלום-ציון (לאחותה קוראים ליבת-ציון, עם דגש ב-ב`, ושתיהן חיות בארה``ב), אז לא נראה לי שיש לך זכות כלשהי להתלונן...