לשלומצי-

MineSweeper

New member
לשלומצי-

אני מקווה שאני לא נשמעת מטומטמת, פשוט רציתי לשתף אותך- גם לקרובת משפחה שלי קוראים שלומצי, אבל לא תאמיני מאיפה זה בא אצלה... השם האמיתי שלה הוא שלום-ציון (לאחותה קוראים ליבת-ציון, עם דגש ב-ב`, ושתיהן חיות בארה``ב), אז לא נראה לי שיש לך זכות כלשהי להתלונן...:)
 

שלומצי

New member
גיליתי ש..

שלומציון זה בדרך כלל בנות דתיות, או אמריקאיות מאוד ציוניות .. בכל אופן שלומציון יש על שמה אפילו רחוב, היא היתה מלכה!
 

MineSweeper

New member
אני יודעת, אבל...

תודי שזה שם די נורא... (אגב, שלומציון הייתה המלכה הכי מוערכת בממלכת ישראל, כי בזמן מלכותה היה שגשוג בעם או משהו כזה..)
 

sharon91

New member
איך את יודעת את זה?

אני יודעת שאת יודעת דברים על עונות ש פירות וכאלה.. אבל ... :)
 
למעלה