מירי השואבת
New member
לשואבות שביניכן
היי בנות, רציתי להתייעץ עם השואבות שמביניכן. אני אוטוטו חוזרת לעבודה וכמובן שאצטרך לשאוב שם. יש לי את החשמלית של מדלה. הכל טוב ויפה חוץ מזה שהיא פשוט עושה רעש מזעזע וזו ממש פדיחה לשאוב איתה בעבודה. אנא ספרו לי על משאבה ידנית של אוונט (או של חברה אחרת). הבנתי שמשאבות ידניות לא עושות רעש, אבל איך שואבים, זה לא קצת קשה באופן ידני ולוקח המון זמן? אנא ספרו לי. כמו כן כמה זה עולה. אני ממש לא מתכוונת להשקיע עוד 400 ש"ח, אבל אם זה עולה בסביבות 100 ש"ח אולי שווה לחשוב על זה. חוץ מזה יש לי מלא בעיות עם המדלה החשמלית, בסך הכל יש לי אותה רק חודשיים וחצי וכבר החליפו לי מנוע והייתי במעבדת השירות כבר פעמיים ועשו כל מיני תיקונים (הפעם האחרונה היתה לפני מס' ימים וכבר המשאבה בקושי שואבת... בקיצור על הפנים...) האם עוד מישהי נתקלה בבעיות דומות?
היי בנות, רציתי להתייעץ עם השואבות שמביניכן. אני אוטוטו חוזרת לעבודה וכמובן שאצטרך לשאוב שם. יש לי את החשמלית של מדלה. הכל טוב ויפה חוץ מזה שהיא פשוט עושה רעש מזעזע וזו ממש פדיחה לשאוב איתה בעבודה. אנא ספרו לי על משאבה ידנית של אוונט (או של חברה אחרת). הבנתי שמשאבות ידניות לא עושות רעש, אבל איך שואבים, זה לא קצת קשה באופן ידני ולוקח המון זמן? אנא ספרו לי. כמו כן כמה זה עולה. אני ממש לא מתכוונת להשקיע עוד 400 ש"ח, אבל אם זה עולה בסביבות 100 ש"ח אולי שווה לחשוב על זה. חוץ מזה יש לי מלא בעיות עם המדלה החשמלית, בסך הכל יש לי אותה רק חודשיים וחצי וכבר החליפו לי מנוע והייתי במעבדת השירות כבר פעמיים ועשו כל מיני תיקונים (הפעם האחרונה היתה לפני מס' ימים וכבר המשאבה בקושי שואבת... בקיצור על הפנים...) האם עוד מישהי נתקלה בבעיות דומות?