לשואבות שביניכן

לשואבות שביניכן

היי בנות, רציתי להתייעץ עם השואבות שמביניכן. אני אוטוטו חוזרת לעבודה וכמובן שאצטרך לשאוב שם. יש לי את החשמלית של מדלה. הכל טוב ויפה חוץ מזה שהיא פשוט עושה רעש מזעזע וזו ממש פדיחה לשאוב איתה בעבודה. אנא ספרו לי על משאבה ידנית של אוונט (או של חברה אחרת). הבנתי שמשאבות ידניות לא עושות רעש, אבל איך שואבים, זה לא קצת קשה באופן ידני ולוקח המון זמן? אנא ספרו לי. כמו כן כמה זה עולה. אני ממש לא מתכוונת להשקיע עוד 400 ש"ח, אבל אם זה עולה בסביבות 100 ש"ח אולי שווה לחשוב על זה. חוץ מזה יש לי מלא בעיות עם המדלה החשמלית, בסך הכל יש לי אותה רק חודשיים וחצי וכבר החליפו לי מנוע והייתי במעבדת השירות כבר פעמיים ועשו כל מיני תיקונים (הפעם האחרונה היתה לפני מס' ימים וכבר המשאבה בקושי שואבת... בקיצור על הפנים...) האם עוד מישהי נתקלה בבעיות דומות?
 

זידדה

New member
האמת שלא..

הודות לתמי-של הילולה שאבתי חודש וחצי עם מדלה והיא היתה מצויינת. לא נתקלתי בשום בעיות ורק שאבתי-לא הנקתי - ככה שהיא עבדה בלי הפסקה...
 

ל ו ק י

New member
שואבת יקרה...

לי יש משאבה חשמלית של מדלה. אחרי שאיבה דיי אינטנסיבית של 1/2 שנה החלפתי משאבה ואין לי איתה בעיות... לגבי שאיבה בעבודה-נכון זה עושה קצת רעש אבל עשיתי ניסויים כשחבר'ה עמדו בחוץ ואמרו לי מה מידת הפדיחה ומסתבר שזה ממש לא נורא ולא שמים לב. יש כאלה שעד היום לא יודעים בכלל מה אני עושה והכל בכל מקרה מתקבל אצלנו ברוח טובה.(למרות החיוכים כשאני יוצאת עם הצידנית הביתה...
) כאשר המדלה התקלקלה השאלתי לכמה ימים מיד שרה את הידנית שלהם-זה לא פתרון רע רק שבעיני הרעש גדול יותר והכל יותר מסורבל. אני בעד המדלה ופשוט לשים פס... אם את רוצה לשאול עוד משהו -אל תהססי יום טוב
 

עמית@

New member
האוונט הידנית נהדרת

יש תמיד אופציה לשאוב ידנית (פשוט לסחוט חלב) אני שאבתי ככה תקופה ארוכה ובהצלחה גדולה יש בפורום הנקה מאמר, איך עושים זאת נכון, גיליתי שככה יוצא הרבה יותר חלב.
 
לעמית!@

תודה על המאמר, אבל עדיין אני לא כ"כ מצליחה והציצי שלי נראה כאילו מישהו הכניס לי בוקסים, אם תוכלי להסביר יותר, אודה.
 

עמית@

New member
אוי ../images/Emo67.gif

אני פשוט סחטתי בצורה של שאיבה (נו, אין דרך עדינה לתאר את זה, כמו חליבה של פרה) לא ללחוץ, לסחוט, בתנועות קצובות, מסביב לפטמה, כל פעם במיקום אחר, ומדי פעם לעסות את השד כולו, שימי לב שצריכים לצאת שפריצים, לא טיפות, יש רפלקס שחרור חלב? אם כן- את בכיוון הנכון- כשהוא לא קורה זה מאוד קשה (עד בלתי אפשרי) להוציא כמות.
 

my eyali

New member
אגב רק לידע כללי- איפה יש מעבדת

שירות של מדלה? שאבתי איתה 4 חודשים והיתה אחלה, אבל לפעם הבאה אם אתקל בבעיות, איפה יש מרכז שירות שלהם?
 

אנדראה

New member
רח' גלגלי הפלדה 16 הרצליה פיתוח אבל

אם צריך את החלק הצהוב והפד הלבן ניתן להשיג גם בשילב
 
המשאבה הידנית

של אוונט עולה 250 שח והיא נחמדה אבל לדעתי לא מתאימה לשאיבה יום יומית זריזה בעבודה אלא אם כן את מאוד מיומנת. שימי מוזיקה ופס על כולם, ותהיי גאה!
 

אביבית1

New member
בעבודה אני שואבת עם המשאבה

החשמלית של מדלה, ופשוט שמה פס, התזונה של התינוק שלי יותר מעניינת אותי מהרעש של המכונה בעבודה.
 

narkisi

New member
זה ב- ד-י-ו-ק מה שקרה לי

ובסוף לקחתי משאבה של מדלה מיד שרה והפסקתי לשאוב עם החשמלית הביתית (וזה חייב אותי לעבור בהדרגה לפחות ופחות שאיבות ביום כי אי-אפשר להיסחב איתה לעבודה). אבל זה נורא עצבן אותי שמשאבה כל-כך יקרה ואיכותית שבקה חיים (פעמיים) כל-כך מהר. מה לדעתך אפשר לעשות? (אני כבר לא שואבת, אבל חבל לי שלא אוכל להשתמש בה לילד הבא).
 

mona02

New member
לי יש את הידנית של אוונט ואני מרוצה

היא עלתה לי 220 ש"ח. מקודם ניסיתי את המשאבה החשמלית של יד שרה (הרגילה) והיא הייתה מאוד לא נוחה: כבדה ועושה המון רעש. זה בכלל לא קשה לשאוב בידנית ואפילו לוקח לי פחות זמן!
 

jesse1

New member
הידנית של אוונט

כמי שלא היה לה אף פעם שפע של חלב (ולמרות זאת 11 חודשים ועדיין מניקה וגאה בכך) עברתי את כל מה שיש לשוק המשאבות להציע. אבל ממש הכל. אלפי שקלים הוצאו על משאבות, משחות ומה לא. הידנית הקטנה של מדלה שיגעה אותי עם הרעש ולא היתה מוצלחת, לא בעבודה ולא בבית. ואילו הידנית של אוונט (בפחות מ-200 שקל בבייבי שיק) עשתה את העבודה בשקט ובנוחות. בהצלחה.
 
ל-JESSE-איפה זה בייבי שיק

ואת בטוחה שזה עולה פחות מ-200 ש"ח? האם זה באמת מומלץ יותר מהמדלה החשמלית ממנה אני כ"כ מאוכזבת? חשוב לי שהשאיבה בעבודה תהיה מה שיותר יעלה (שיצא מה שיותר חלב), שקטה וזריזה
 

jesse1

New member
בייבי שיק זה בגבעת שמואל

ואני הכי הייתי מרוצה מהידנית של אוונט. בכל מקרה המון דברים ממש ממש ממש זולים בבייבי שיק, ואנחנו עושים מידי כמה חודשים קנייה מרוכזת שם, כי זה פשוט שווה.
 

comfi

New member
הפמפ אין סטייל

גדולה יותר , אבל טובה הרבה יותר , שקטה מאוד יש לה מנוע מיקצועי , היא באה עם תיק בו יש גם מקום לבקבוקי השאיבה ויש בה קרחום לאיפסון הבקבוקים , קצת יקרה אבל שווה
 
למעלה