לרענן את הנשימה
לקחתי נשימה עמוקה ונשפתי אבל זה לא היה זה. ניקיתי את האבק מבחוץ ומבפנים אבל מה שהעין ראתה וזיהתה כמוכר, האוזן סירבה להשתתף בחגיגת הנוסטלגיה. זה מה שקרה לי היום כשמצאתי את החלילית מעץ וחליל האנדים שניגנתי עליהם לפני הרבה שנים. האם מישהו יודע איפה אני אוכל לספק את היצר המיידי הזה שנוצר כרגע, עכשיו שאני חייבת להיזכר. איך מנגנים על חלילית ? איך קוראים תווים ? איך אפשר לשמר זיכרונות מתוקים ולא להיזכר רק בכמה הם רחוקים ? אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא באינטרנט מזור לכאבי ואתר בו אוכל להתעדכן בתווים, אני אשמח. תודה.
לקחתי נשימה עמוקה ונשפתי אבל זה לא היה זה. ניקיתי את האבק מבחוץ ומבפנים אבל מה שהעין ראתה וזיהתה כמוכר, האוזן סירבה להשתתף בחגיגת הנוסטלגיה. זה מה שקרה לי היום כשמצאתי את החלילית מעץ וחליל האנדים שניגנתי עליהם לפני הרבה שנים. האם מישהו יודע איפה אני אוכל לספק את היצר המיידי הזה שנוצר כרגע, עכשיו שאני חייבת להיזכר. איך מנגנים על חלילית ? איך קוראים תווים ? איך אפשר לשמר זיכרונות מתוקים ולא להיזכר רק בכמה הם רחוקים ? אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא באינטרנט מזור לכאבי ואתר בו אוכל להתעדכן בתווים, אני אשמח. תודה.