למה לדבר כך?
סליחה, אבל מה שאני רואה הם שני אנשים מתדיינים ואז בא מישהו אחר ורומז לאחד מהם שהדברים שהוא אומר מביישים אותו, בלי להסביר למה. לא אהבתי.
נכון, את לא סתם מישהו אלא מנהלת הפורום שכולנו חבים לך המון, את אחראית לשמור על צביונו של הפורום ואני לא אתערב בתהליך קבלת ההחלטות שלך, אך למה לעקוץ.
אם זה משנה, בצד הענייני של הויכוח הזה אני לגמרי בצד של משה010.
סליחה, אבל מה שאני רואה הם שני אנשים מתדיינים ואז בא מישהו אחר ורומז לאחד מהם שהדברים שהוא אומר מביישים אותו, בלי להסביר למה. לא אהבתי.
נכון, את לא סתם מישהו אלא מנהלת הפורום שכולנו חבים לך המון, את אחראית לשמור על צביונו של הפורום ואני לא אתערב בתהליך קבלת ההחלטות שלך, אך למה לעקוץ.
אם זה משנה, בצד הענייני של הויכוח הזה אני לגמרי בצד של משה010.