לקלימרו והידידים

אושי 6

New member
אוי כמה שאתה צודק

קודם כל תודה על ההתייחסות ודבר שני אתה הארת לי כמה דברים נורא חשובים . ואני ממש אוהבת את התמונה שהיא חשוכה ואהבתי מה שעשית כי לא שחקת איתה יותר מידי השארת בה את מה שאהבתי מלכתחילה וכן אני מבינה מה הפירוש לשרוף בלשון הצילומי אבל הכוונה של אותו חבר פורום הייתה שהן נראות לו כאילו נשרפו במובן השני.... ושוב תודה על הקדשת הזמן.
 

סלסרו

New member
הייתי מבהיר את פניו כמו שעשית,

אבל לא את הכובע. או אולי כן.. אצטרך לחשוב על זה..
 
thanks

are they BnW originally or doctored? just proffesional curiousity where were they taken (you said you're skipping downtown- according to my friends that actualy leave the school before and after class- a smart move)
 

סלסרו

New member
צולם מראש בש"ל

אבל אני יכול להמיר לצבעוני. זה אצלנו בשכונה.. פארק סלופ. שכונה מגעילה מאד..
הילד מתחבא בnewsstand של הVOICE..
 
oh. yes. that would be me.

but to my defence I must blame this on 10 hours of sleep in 3 days. about the pictures- so your camera stores the colour info even though it take bnw pictures? I was asking because they look like converted images and my visual art instinct is to download them and do colour corrections maybe it's because they're beased on colour information uhh...fell free to ignore it. I might just play with them a bit not that I have a JAVA exam in 10 hours
 

סלסרו

New member
לא מבין איך ניתן להבחין אם צולם

בש"ל או בצבעוני והומר לש"ל. ההמרה היא דיגיטלית, אז איך יכול להיות הבדל? התמונות לא ערוכות. אולי פה ושם טיפה קונטרסט. חוצמזה, אז-איז. אני מצלם עם ה5D, שבה יש פונקציה להגדיר את ההמרה כבר בתוך המצלמה. זה בסך הכל חוסך עבודה אח"כ. הצבעים עדיין שמורים בקובץ.
 
I don't know why I noticed it

like- you're probably right, but I had a feeling it was colour based (if I was better at what I'm learning I probably would have been able to explain the logic) I played around with a coulpe, just for fun, not even correction, just messing with them...It was fun, you had some cool stuff hiding behind that darkness Ill find out about the bnw original vs. converted with someone, here, because I'm pretty sure it's noticeable not just to me
 

סלסרו

New member
למה את מתכוונת ב"אורגינלי"?

את מתכוונת לפילם ש"ל? ובסבבה - אשמח לראות מה עוללת לתמונות..
 
למעלה