לצאת עם מישהו שאין אליו משיכה (ארוך)

גיל1976

New member
אור גרוסמן?

פחחחחח
 

פנומן 72

New member
טוב שיש לנו טעם שונה

אתה תיקח את בר ואני אקח את אור, מה אתה אומר ? ...
 

rarg

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לא נראה שהפעם תביע התנגדות, היא אולי כן אבל בעיה שלה..
טיפ קטן לריינג'ר שיעלם...
 
עוד חמישה סנט בשבילך בר-אדם, באהבה.

יש לך כאן "שיעור", למידה חשובה. לפי כל מה שכתבת, הייתי ממליצה לך להמשיך את הקשר ולפתוח ראש. להגיע בגישה שונה מזו שנקטת עד היום. בלי ביקורת עצמית (אני שטחית) ובלי סולם ערכים כלפי עצמך (אני שווה לפי איך שנראה הגבר שלי - אגב, זה סולם שעל פיו יתכן שההערכה העצמית שלך דורשת עבודה, אבל זה כבר לפורום אחר), וכלפי אחרים (הערך שלו נמדד לפי איך שהוא נראה). יש לי תחושה שיתכן שאחרי הסקס או התקרבות רבה יותר תתאהבי בו. אולי תגלי שהוא תותח. לפעמים דווקא הגברים הפחות "יפים" או "מצוידים" הם משקיענים הרבה יותר גדולים. במיוחד אם מדובר באדם שבתחומים אחרים את מתחברת אליו, ואם הוא רגיש ומצחיק. ואז הוא פתאום יהיה יפה בעיניך... אולי אפילו יותר מכל גברי ה"גביע" שיצאת עמם. (על משקל Trophy wife). גם אם זה לא יקרה, את תעשי לעצמך שירות נפלא בכך שתיפתחי לדברים והתנהגויות שונים, חדשים ואחרים, ותאפשרי לעצמך ללמוד על עצמך ועל העולם עוד דבר או שניים. למה לחכות עד 39 אם אפשר ללמוד כבר בגיל 29?
 

אדםbar

New member
קראתי כל תגובה ותגובה..

קיבלתי גם את "המעליבות". אחרי לילה שלם של מחשבה עם עצמי, וקריאת התגובות הגעתי למסקנה אחרת לגמרי. ההכחשות שלי הן לא כשחשבתי, אני בעצם מתכחשת לעובדה שיש משיכה פיזית מסויימת, ומבחינת הצד האגואיסטי שלי, לא מתקבל על הדעת שאמשך לאדם כזה. אני יודעת שלאחר קריאה של הודעתי נראה כאילו אני מסתכלת עליו כיצור מאוד מעוות, אבל זה לא כך. יכול להיות שיש אנשים שלא יקבלו את מה שאני הולכת לתאר, אבל אלה שהיו שם, יבינו אותי יופי- דמיינו לעצמכם מישהי שעוד מגיל שהיא לא זוכרת את עצמה משכה אליה מבטים. מישהי שתמיד הייתה מלכת הכיתה.. תמיד רצו אותה. מישהי שלחיצוניות שלה היה תפקיד מאוד גדול בחייה. מישהי שבגיל 13 התחילה להכנס ללחצי "פוטנציאל" מצד סוכניות דיגמון.. טלפונים, התמודדות מול מצלמה בגיל כ"כ קטן, צלמים שרודפים אחייך ברחוב (לא, אני לא מדברת על פפראצי, אני מדברת על צלמים שרודפים אחריך רחובות שלמים רק כדי להתחנן שאקבל הצעת עבודה). מישהי שבגיל בגרות רק הייתה צריכה להגיד "זה", והנה שהוא שלך. מישהי שמאז ומעולם רגילה שסוגדים לה (סליחה, זה נשמע נורא... לא מצאתי מילה מתאימה). מישהי שבנות שונאות אותה, מישהי שידעה גברים תמיד יהיו שם, מישהי שתמיד תשמע "את כזאת יפה".. מישהי שגם שהיא כבר "זקנה", ועברה את הגיל של השטויות האלה, ממשיכה עם אותה מציאות של השורות הקודמות. ותארתי את הכל על קצה המזלג, האמינו לי. כשאתה גדל ככה, אתה מתרגל לסטנדרטים מסויימים.. שהרי לך מגיע את הכי טוב.. העולם שייך לך, אלא מה? אף פעם לא ניצלתי זאת לרעה, אבל גדלתי שם.. ורק לאחרונה, בגיל כזה, אני רואה דברים (בכל תחום בחיים) מעבר ליופי. אני מודעת לבחירות שעשיתי בעבר, יודעת שהבני זוג שלי תמיד היו הגברים הכי יפים. לעיתים אפילו הייתי בוחרת אחד שמדברים עליו.. אבל רק בגלל שמדברים עליו.. או יותר נכון- מדברות. גם אם לא היה שם כלום, בנינו. אני יודעת יופי שהצד הזה קיים בי. צד מאוד שטחי (הוא קיים, גם אם חלקכם יגידו שלא) שרגיל להכי טוב... ומצד שני הפסיכולוג שלי (צצו פה כמה שטענו שאני זקוקה לטיפול, למה חשבתם שאין כזה?
) טוען שאני סך הכל מסרבת לקבל טוב, שבתוך כל "הטוב" הזה, התרגלתי לחיות בעולם של יופי.. וביופי אין באמת משהו טוב, זה סתם.. זה לרגע. זה שהצלחתי לפתוח דלתות, לא אומרת שהצלחתי ללכת מעבר אליהן. הבחור הזה, זה שקראתי לו "גמד", "מכוער", "נראה מבוגר" הוא לא מכוער, הוא לא מעוות, הוא לא ייצור.. אני בטוחה שאם הייתי מצרפת תמונה להודעה הראשונה שלי, לא הייתי מקבלת יותר מדי תגובות מלבד- "מי את חושבת שאת?". פשוט משהו בי סירב לקבל את העובדה שאני נמשכת למישהו שהוא לא מישהו שאלך איתו ברחוב ואצליח להוציא לכל הנשים את העיניים, עם מה שיש לי.. (צד שטחי, כבר אמרתי?) אז אחרי שעות ארוכות של מחשבה הגעתי למסקנה חד משמעית- את האיש הזה אני רוצה. דברים שיחבקו אותי, יתנו לי, יקנו לי, יגרמו לי להרגיש טוב ויגרמו לי לצחוק- לא חסר. מישהו שבאמת יגרום לי להרגיש דברים שלא הרגשתי אף פעם- זה פשוט הוא. וגם לא אכפת לי אם הוא באמת יהפוך לדברים שכתבתי בהודעה הראשונה.. לא יודעת, פשוט לא אכפת לי. אנחנו לא באמת מסוגלים לשכב עם מישהו שיש כלפיו סלידה.. ואני? אני מתה כבר שזה יגיע. לא, לא סקס.. אני רוצה שיגיע הסקס איתו. החלטתי פשוט להתכחש לצד השטחי, הרדוד, המגעיל שלי... אותו צד שלא הוביל אותי למקומות שבאמת רציתי להיות בהם. קראתי את ההודעה שלי פעם אחר פעם.. סתם עוד אישה יפה שחושבת שהעולם שייך לאמא שלה. ואני לא רוצה את זה יותר. זהו בחרתי, סופית.
 

rarg

New member
i rest my case!

אני מבינה שזה לפעמים קשה לקבל את זה, מניסיון.. היה ברור שקשה לך לקבל את העובדה הזו, אבל ברגע שהפסקת להילחם בזה נתת לעצמך צ'אנס למשהו שיכול להיות לך טוב, זה בסדר הדילמה שלך לא פוסחת כמעט על אף אחד. בהצלחה!!
 

גיל1976

New member
לא יודע, לא קונה את זה

נשמע לי כמו ניסיון להוכיח (גם לעולם אבל בעיקר לעצמך) שאת לא בן אדם שטחי. ומשפטים כמו: - "הוא לא מכוער, הוא לא מעוות, הוא לא ייצור" - "אנחנו לא באמת מסוגלים לשכב עם מישהו שיש כלפיו סלידה", אז אם תהיי מסוגלת לשכב איתו זה אומר שאין לך סלידה, יופי. וחוץ מזה מה זה אומר? - "יש משיכה פיזית מסויימת" לרוב כשאנשים מתארים דברים בשלילה או בהסתייגות ("לא רע לי", "הוא לא מכוער" וכו'), אז זה ממקום של התנצלות או הצדקה עצמית. אולי אני לא מצליח להבין נכון את הכוונות שמאחורי המילים שלך, אבל זה נשמע כאילו ויתרת כמעט לחלוטין על אלמנט המשיכה הפיזית בגלל שהיום מראה חיצוני טוב עושה לך אסוציאציה של ריקנות, עפ"י ניסיון העבר שלך (וזו דעה קדומה לכל דבר וענין). בכל אופן, זה יהיה מענין אם תעדכני בעתיד על התפתחות העניינים איתו, אם תרצי כמובן
 
וזה לא נכון, אגב, אנחנו בהחלט יכולים...

לשכב עם מישהו שיש כלפיו סלידה... לדעתי, עדיין, הגישה שהצעת למעלה- גם וגם, ולא אחד במקום השני- היא הגישה הנכונה. מלא נשים בטוחות שזה או שהוא מושך או שהוא מקסים. ושאי אפשר ביחד. אז זהו, שאפשר.
 

גיל1976

New member
הענין הוא שהיא מנסה לטעון שהיא כן נמשכת אליו

למרות שהוא לא מלך היופי כמו שהיתה רגילה. אני חושב שהיא בעיקר מנסה לשכנע את עצמה שהיא נמשכת אליו (הפוך על הפוך על הפוך?) אחרי שניסתה לשכנע אותנו בהודעה הראשונה שהיא לא נמשכת אליו. בקיצור, כל עוד היא לא תתעורר עוד 20 שנה ושלושה ילדים ותגלה שהיא היתה 20 שנה בהכחשה - שיהיה לה לבריאות
 
אתה יודע מה?

גם עשרים שנה ושלושה ילדים זה לא כזה הישג רע
וברצינות: נראה לי שאי אפשר לדעת כרגע, כל עוד הם לא עשו את הסקס הראשון שלהם. מה שיקרה שם יעיד הרבה מאוד על הדינמיקות.
 

rarg

New member
הפוך גוטה, הפוך..

ניסתה לשכנע את עצמה שהיא לא נמשכת אליו, על אף איך שהוא נראה, הסברתי זה תרגול קטן בפסיכולוגיה.
 

פנומן 72

New member
לא, זה לא מעניין

אתה עושה לי בכוונה ? עאלק "זה יהיה מענין אם תעדכני בעתיד על התפתחות העניינים איתו" ... Gimmi a fucking break
 
למעלה