לצאת עם מישהו שאין אליו משיכה (ארוך)

פנומן 72

New member
../images/Emo6.gif היה מי שאמר

להתעצבן פירושו להעניש את עצמך על טפשותו של האחר. ואתה יודע מה ? לקח לי זמן להבין את זה , למרות גילי המופלג. ישנה אחת באיזה פורום אחר, שהיא כ"כ מטומטמת, אבל באמת, תיקח עכבר, תוציא ממנו את המוח, תסגור בחזרה, והנה לך יצור שיותר חכם ממנה. פשוט אישה מטומטמת שאם הייתי שותל בה את המוח של איינשטיין היא היתה מפגרת. ובמשך חודשים הייתי מתכתש איתה ומוציא אותה מטומטמת, אבל מה הבעיה, המטומטם לא יכול להבין שהוא מטומטם, כמו שהאמבה לא יודעת איזה חיים יש מחוץ לשלולית. ויום אחד זה היכה בי. היא פשוט גוררת אותי למגרש הביתי שלה ומנצחת אותי ברוב טמטומה. ואז החלטתי כמו נתניהו לעשות איתה הפסקת אש, זה היה כמעט חד צדדי, ופשוט הפסקתי לקרוא את ההודעות שלה, מעין צעד קיצוני ששמור רק לאנשים שכותבים כל כך הזוי שזה כבר מעצבן. ברגע שאתה לא קורא אותם - פתאום השמש מחייכת והם ממשיכים להתבשל בטמטום שלהם.
 
אבל לא כולם טיפשים

הנה קח דוגמא מהיום, תראי תגובה להודעה שלי: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1365&MessageId=155051622 היא כלל לא טיפשה ולא מטומטמת אלא בהמה, גסה, וולגרית וברברית. פעם הייתי מתעצבן, עונה לה ורב איתה אבל אני לא אעשה את זה היום כי אין לי סבלנות והבנתי שזה גם לא יעזור, זאת היא! היא לא רואה כמה היא רעה, דרעקית וזבל.
 

פנומן 72

New member
הנה עשית את זה עכשיו

לא יכולת להתאפק, הא ? אודישנים לחברות בוועדות ההתנגדות האיסלאמיות בעזה תערך מחר בין השעות 10:00 ל-15:00 ברחוב עיד-אל-מסר בעזה.
 
../images/Emo45.gif העיקר שאתה עובד על עצמך.

ממש פרופורציונאלי, אין מה לומר. לא יכולת לקחת בחשבון, אשכנזי נפוח שכמותך, שאולי כמזרחית אני מוצאת את מה שכתבת ממש מעורר זעם, שלא לומר, ממש מעליב?! לא, אני בהמה גסה וולגרית, ואתה אומר שתינוקות שחורים יעדיפו גברים לבנים "כי הם יותר יפים". מוכנה לחתום איתך שהתינוק ה-3/4 מזרחי שיהיה לי יעדיף את אבא שלו, רק חצי מזרחי, או את סבא שלו, המזרחי לגמרי, על פניך, יא מכוער. רצית תת רמה? קיבלת.
 

Duality One

New member
אתה מנפיץ מחקרים בלי סימוכין

שבתכלס' רק מוציאים אותך גזען. אני אשמח לראות מקור אחד (אחד!) שמתאר את מה שאתה כותב. בתור מישהו שלמד קצת (כולה שני סמסטרים) של פסיכולוגיה התפתחותית, מה שאתה כותב הולך נגד כל ממצא מדעי שקראתי עליו ומתואר בספרות, וגם אם תביא מחקר מדעי אני חותם לך שאני מוצא לך לפחות מקור אחד שקוטל אותו, שניים שסותרים אותו, ומצביע לך על הבעיות המתודולוגיות שלו בלי שום בעיה. בנימה האישית, אתה סתם אוהב להיות פרובוקטור ווכחן. זה בולט בכל שרשור שאתה מעורב בו. אתה יכול לכתוב מפה עד מחרתיים עד כמה תרבות השיחה שלך נאורה ויפה, אבל בתכלס' אתה מדבר שטויות ואתה לא משוחח עם אנשים - אתה פשוט רוצה לצאת צודק, לא משנה איזה שטות חסרת שחר אתה כותב. אתה לא וולגרי, אתם סתם פתטי.
 

במבי674

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo13.gif

אפילו קשה לי להאמין שזה שאתה..
אבל תמשיך ככה!!!! אני ממש בעד (בעד הרגוע.. בשביל זקן יש לך עוד כמה עשרות שנים..)
 

דקר31

New member
התקשרו מארקיע מותק, לבקש שתנחתי !!!

אני מסכימה איתך לגבי משיכה פיזית, גם אני כזו. אבל מפה ועד לקרוא למישהו מכוער,גמד וכו'.. את רוצה לדעת איך את מצטיירת פה? כיצור דוחה ומכוער יותר מהגיבן מנוטרדם . הייתי מסכימה איתך במליון אחוזים אם היית כותבת או מתארת אותו כ"זה שלא נמשכת אליו" ועוד כאלה ..אבל לקרוא לו בשמות גנאי.. עפת על עצמך לגמרי!!!! את רוצה לקבל דיעה אמיתית, תני לו לקרוא את מה שכתבת.. תסמכי עלי שמי שמכוער פה זה לא יהיה הוא.
 
זה ממש מזכיר את הסיפור שלי

התחיל איתי בחור לפני חודש וחצי בפייסבוק .... בתמונות הוא נראה גבר נאה מאוד רק לא ידעתי שהוא נמוך וגרוש 3 חודשים ובנוסף יש לו שני ילדים דיברנו המון בטלפון וכשנפגשנו הרגשנו שאנחנו חברים טובים , רק כשראיתי אותו וראיתי שהוא טיפה נמוך ממני זה ביאס אותי בטרוף ולא הרגשתי משיכה אליו אבל היה נעים איתו כל כך דיברנו וצחקנו והרגשתי נוח לידו רק שלא נמשכתי אליו הוא לא השאיר שום מקום לספק , החמיא ופירגן ואמר שרוצה להפגש שוב נשארנו בקשר כי היה לי נעים ולא כי נמשכתי , רק בדייט שלישי התנשקנו ופתאום הרגשתי שמשהו (הרגשתי שזה אפשרי ) בשבת נסענו ביחד לספא , ובילינו כל היום בספא ובבריכה והיה לנו ממש טוב ביחד אני יודעת בוודאות שהוא מתאהב בי ואני כל כך נהנת להיות בסביבתו רק שמבחינה רגשית אני לא ממש שם הוא חבר טוב , אבא מדהים , יציב , נותן , מפרגן , מפנק , נדיב , מותק פשוט מותק רק שאני לא בטוחה שהוא הגבר של חיי כשאני איתו אני פתאום נזכרת בכמה שכחתי מה זה להיות יחד ... יכולתי אחרי דייט ראשון להגיד לו אתה מותק אבל לא בשבילי אבל החלטתי לנסות משהו שונה ורציתי לנסות לבנות משהו (כולל משיכה ) ומי יודע אולי נצליח ואולי נשאר חברים
 
אולי זה רק אני

אבל לא הייתי רוצה לצאת עם מישהי שחושבת שאני מכוער, לא הייתי רוצה להרגיש פשרה של מישהי. זה בסדר לא להימשך למישהו אבל חשוב גם להיות כנים עם עצמנו ועם הצד השני.
 

פנומן 72

New member
לי זה ממש לא משנה

הייתי מוכן לתת בראש לאור גרוסמן ומצדי שתחשוב שאני הייצור הכי דוחה עלי אדמות ...
 

פנומן 72

New member
דעעעי, זה לא חור בהשכלה, זה בור בהשכלה

כפרות, אור גרוסמן היא הבר רפאלי הבאה. לכן אל נא תאמר עוד: "הלוואי והייתי נותן לבר רפאלי %#@%^^#" אלא אמור "הלוואי והייתי %$@#$! את אור גרוסמן"
 
למעלה