לפני שבוע וחצי תקפו אותי כאבים עזים ברגל ימין

לפני שבוע וחצי תקפו אותי כאבים עזים ברגל ימין

האורטופד קבע כי עצב נתפס בעמוד השדרה ומקרין לרגל - קיבלתי ספרי לעיסוי וכדורים - זה עבר אבל כעת תפוס לי למעלה ומקרין ליד היום יש לי תור שוב לאורטופד איך פותרים את הבעיה? הכאבים עזים בעיקר בשכיבה ואני לא מצליחה לשיון טוב בלילה
 
כאבים..

לדעתי את צריכה ללכת,לעוד חוות דעת ולא רק לאורטופד אוליי גם למרפאות כאב? ממה זה נובע,רק רופא יכול לומר לך בהצלחה אור
 
ברוכה הבאה


עצב שנתפס בעמוד השדרה- זו הגדרה קצת מוזרה. רופא אינו יכול לדעת אם יש בעיה בעמוד השדרה , ובוודאי לא עצבית, אלא אםכן ביצע בדיקות הדמיה ועזר. הוא יכול לשער, שלפי המצג הקליני מדוברבענין זהאו אחר, אבל .. לתת לךכדורים - זה לא מתאים לבעיה עצבית. את יכולה לכתובאילו כדרוים? האם ארקוקסיה, אתופן וולטרן או חבריהם? אם כן, הוא חושבשמדובר בדלקת,שמקומה מקרין על העצב שמשפיע על הרגל. בכל מקרה, את מתרת מצב לא לדמרי ברור. לא כתבת בת כמה את, אם הייתה חבלה כלשהי או כאב פתאומי בלי טריגר חיצוני (אולי סחבת משהו וכדו), ולא כתבת אם עשית איזהשהם צילומים, בדיקות אי.אמ.ג'י או משהו אחר. כדאי לחזורשוב לאורתופד, ולבקש בדיקה קצת יותר מקיפה. ובינתיים, אין הרבה מה לעשות - עיסוי, משחות מסוג וולטרן, טראומיל, חימום מקומי בעזרת בקבוק מים חמים ו.. משככי כאבים.זה הטיפול. ו.. כדאי גם לנוח ולא להיות בתנוחה אחת קבועה לאורך זמן. (וכדאי גם לא לשכב לישון עלהגב או על הבטן, אלא על הצד למשל) ספרי לנו איך היה אצל האורתופד שוב..
 
בוקר טוב - אתמול הוא נתן לי אטופן 600

פעם קודמת הוא נתן לי CELCOX 200 אין ספק שתפוס שם משהו טווח התנועה של בצוואר מוגבל עקב כאבים וזה מקרין ליד - אני מרגישה כאבים לאורך כל היד עד אמצע הדרך בין המרפק לכף היד אני בדרך כלל לא סובלת מהגב - אבל כשזה בא - זה בא בגדול (אחת לכמה שנים)
 
הוא חושב בהחלט

שיש לך משהו שהוא דלקתי. הוא החליף לך סוג אחדשל תרופה נוגדת דלקת בסוג אחר. כדאי לשלב בזה פיזיותרפיה, או אפילו פלדנקרייז. זה יכול להועיל מאוד.
 
למעלה