לפני שאתם מחליטים על סתימת פיות

לפני שאתם מחליטים על סתימת פיות

אלי אתם מתחילים להבין גזענות ושנאה מהי? אולי אתם יכולים עכשיו קצת, ורק קצת, להבין אוכלוסיה של אזרחים ואזרחים לשעבר פלשתנאים ישראלים? התייחסות של שנאה, זלזול בתרבות, לגלוג על שפה ודת השונה משלכם, תיאוב מראה שונה משלכם רדיפת דיעות שונות אף על פי כי יש ביניכם שמקבלים את הלגיטימיות של דיעות שונות הרי זה לא משנה כלל את מנהגיכם להשמיע דברי בלה, גזענות שנאה עוינות מחשבה על קונפליקט אלים ורצחני כפתרון לעימות שעיקר הנפגעים בו הם העם המדוכא הפלשתנאי. גם הטיעון כי יהודים נהרגים ולכן אנו יותר סובלים הוא טיעון צבועמגוכך ומטופש שכן במלחמה , העדינה ביותר שהייתה ו/ או תהיה יבותרו עשרת מונים של גופות חיילינו היהודים. כמו כן , באם בדיני נפשות מדובר היכן הלהט שלכם על הנעשה בכבישים? היכן? מדוע אתם כל כך שותקיםבנושא זה? מדוע? רק החודש נהרגו יותר אנשים חפים מפשע מכלל הפיגועים מתחילת שנה זו!! מדוע כאן אתם שותקים???
 
על איזו סתימת פיות אתה מדבר ?

אתה סתם ערבי גזעני ומלוכלך שנחשפת. ה"עם" הפלסטיני ? מאיפה המצאת את השקר הזה ? הערבים הם רוצחים בדם ( כך כתוב בקוראן שלהם שיש לרצוח את השונה במסגרת הג´יהאד התוקפני ) וגזענים. היטלר היה ממשיך דרכו של מוחמד , אפילו האיסלאם מודה על קווי הדימיון בין הנאציזם לאיסלאם. ונגד כאלו רק בכוח יש לפעול , אנו היהודים הקורבן, ואתם המוסלמים והערבים הם התוקפן הרצחני שיש להדוף מא"י בכוח רב.
 

Super giRl

New member
אויי....ויי איזמיר ....

הערבים הם הגזענים אם לא שמת לב, או שאולי האהבה העיוורת שלך אליהם אפפה אותך בערפל סמיך מאוד, הם אלה הרוצים להשמיד את כולנו, כולל אותך - למרות האהבה... והם רוצים להשמיד את כולנו בגלל הדת שלנו,ראית מה עושים ב"קייטנות" שלהם לעזאזל?! אז מי פה גזען? אנחנו נתנו להם הצעות מעל ומעבר,אנחנו נתנו להם סיכוי, אני לא כוללת את כולם אבל רובם פשוט היו רוצים שנימחק הם מקבלים פה ביטוח לאומי והם לא עושים צבא, אז אולי מספיק כבר? זו כבר לא שאלה של חופש ביטוי, זו שאלה של קיום. ואני, מצטערת להודיע לך בוחרת להתקיים.
 
"תיז" יקר ומכוער

למרות שכמעט והצלחת להסית אותי להגנה על הערבים המוסלמים לא אהיה המגן של אף אחד רק להזכיר לך שהתורה שלכם מלאה בנורמות של אלימות רצח וברבריות, מספיק לקרוא על מלחמות ישראל ויהודה ועל התיאורים של הנעשה למפסידים. (קראת פעם יא חתיכת אנאלפבית?) להזכיר לך שגם ל"יהודים" המוסריים קמו בארצם - מחתרות מרצחות חפים מפשע, חרדים שטבחו ח פ י ם מפשע (לא סתם חיילי אוייב אלא חפים מפשע) כמו ברוך גולדשטיין, עמי פופר וחבריהם וחוץ מזה אני תמהה - כיצד אתם המיזרחיים מצד אחד נאבקים בנאוירם המערביים שתהיה פה התרבות שלכם המיזרחית ערבית ומצד שני אתם הכי מתאבים את הערבים? כיצד? כיצד? כיצד?
 

Super giRl

New member
תפסיק לפגוע בי כבר, אני תיכף אבכה ../images/Emo7.gif

ועוד ברמת שנינות שכזו שגורמת לי להרגיש נחותה ממך("יא חתיכת אנאלפבית"- אולי תלמד לרשום קודם ואז תדבר?)...חחח...לא. קודם כל ברצוני להבהיר, שאני לא מזרחית, כן כן היית מאמין? ובכל זאת אני חושבת שהם שווים בדיוק כמוני,אני לא מזלזלת באף אחד מהם ולשייך אדם לפי מוצאו שייך לימים החשוכים בהיסטוריה, ימים שאתה, איש קטן ומרופש, באת מהם. ובקשר לתנ"ך - מקור היסטורי חשוב, קראתי בו פעמים רבות, אבל אני משערת שהרבה השתנה מאז, לדוגמא: ה´ הפסיק להופיע מזמן, אז מה הקשר לדוגמא שנתת על מה שנעשה למפסידים? מהההה הקשרררר???? ואני לא מאמינה שעוד לא הבנת *למה* אנחנו (היהודים פה), נלחמים בלית ברירה בערבים...."כן, זה בטח בגלל שאנחנו לא אוהבים את התרבות שלהם" , ככה אתה חושב??? אתה רפש מתועב (שים לב מתועב רושמים עם ע´) מכפי שחשבתי, אוקיי, מכיוון שהסיבה לא הייתה ברורה עד עתה, אני אסביר לך למה נלחמים בערבים, אני אשתדל לעשות זאת ברור כי אני יודעת שתתקשה להבין : - ה ם ר ו צ י ם ל מ ח ו ק א ו ת נ ו - לא משנה מה נעשה , מה נציע, ואיך נתנהג הם מרגישים שהכל פה שייך להם , *כל* ישראל, ה-כ-ל. מכיוון שלא בא לי להימחק מעל פני האדמה בגלל הערבים הנ"ל (ולא, ממש לא התרבות שלהם היא הבעיה..הרשה לי לגחך...) אז לא בא לי למות בזמן הקרוב, והמדינה הזו חשובה לי , בניגוד הגמור אליך. "הקם להורגך השכם להורגו" - ובאמת שניסינו לחיות איתם בשלום, הם *לא* רוצים, הם לא אוהבים אותך, הם רוצים שתמות, מתי תבין את זה?!!!!
 

Super giRl

New member
אה ועוד משהו

שלא תעיז להשוות את הדת היהודית למוסלמית, הדת שלהם נוטפת שנאה וזעם, הרגשת עליונות מזעזעת וטבח. מעולם לא שמעתי על דת אשר נציגה מטיף לרצח במסגד!!!! במקום שאמור להיות קדוש להם. זה דבר מ-ז-ע-ז-ע!!! הדת שלנו, שלי לפחות , היא דת בדלנית , זה נכון, ומי יודע , אם היא לא הייתה בדלנית אולי גם לא היינו עם עכשיו, אז תפסיק עם ההשוואות המטופשות כי מתחיל להימאס לי, אני שמה לב שאני עוד היחידה שממש עונה לך ברצינות בעוד השאר התייאשו מזמן (ובצדק)
 
"סופרמנית" - תודה!

תודה לך שאת עונה לי ואף אחד אחר ממש ממש לא מתייחס אלי. ממש ובכלל לא. באם אני אולי מדמיין אז תתקני אותי - כמו שאצלנו הערבים יש שיח´ים המסיתים במסגד אז אולי במקרה במקרה ידוע לך על רבנים תמימים וחמודים שגם קצת מסיתים , איך נאמר, להפסיק בעדינות ובמוסריות יהודית רבה חייהם של פלשתנאים או חו"ח אפילו יהודים שלא כל כך בדיעותיהם ? על הכיפ כיפאב? ואולי חו"ח , ורק אולי, יש גם רבנים טהורים ואצילי נפש יהודים שאפילו מכשירים הפסקת חיים איטית ועדינה של המנהיגים של היהודים? אולי אולי? (נשארו עוד נרות שם ברמת אביב?) או שחו"ח פגעתי בעם הנבחר שנציגתו מלמדת אותנו שאר אוכלוסיית העולם ( בערך 6000000000 פחות עשרה מיליון יהודים) שלא יפה להיות גזענים?? לצערי, זבל שחור זה זבל שחור חבל שלא מתייחסים אלי יבוא יום ותעשו חשבון נפש...יהיה מאוחר מידי??
 

Super giRl

New member
ואני אפילו לא אכבד אותך בתגובה...

אתה פשוט לא שווה את זה, ודברים לא נקלטים אצלך במוח...אז... למה להתאמץ...
 

Super giRl

New member
ושוב אתה צודק קוטלים...

קשה לי לעמוד בפרץ הטענות ההגיוניות שלך...
 

המבשר

New member
סובר גירל זה ערפי מה הוא מפין? מפין

רק בגמל שלו וכמה אוכל לתת לחמור שלו. הסתכלת מתחת לנעל שלא דרכת עליו במקרה? ג´יפה משהו
 
כן המבשר אתה צודק , רק בחיות

אני "מפין" , וכמו שאתה כבר "הפנת" ההגייה הערבית מיזרחית אכן צורמת , נכון? אז אולי תוכלו אתם המיזרחיים (שמה - פ´ הצלחתם להימנע יפה מאוד יחסית לאחיכם המקוריים) לברבר עם קצת פחחחחחות חית גרונית או עעעין זועתית? ואם אפשר , גם לא לצעוק כל כך שאתם מדברים, ואם אפשר עוד בקשונת קטנטונת באמת אז - אל תשלכו זמרים שלכם שיופיעו במקומות ציבוריים כי משום מה נראה לי כי הזמרים שלכם בכוונה רוצים לפגוע בך. כלומר, לשיר בצעקות בהגייה הערבית שאתה כל כך לא אוהב...
 
אתה לא מדייק.

מוחמד הוא זה שטבח וגזל ושדד אנשים. אנשי מוחמד הראשונים הם אותם ערבים-מוסלמים המנסים לבצע בדיוק את אותם הפשעים בימינו. היהודים הם המוסריים ביותר שיש. מדוע פלשתם לארצנו א"י ארץ הקודש ארץ ציון ? אם אתה שונא תרבות יהודית ו"תרבות" ערבית אין לך מה לחפש במזה"ת , חזור לאירופה. שם כבר ימצאו מה לעשות איתך.
 
אוהבים טיפשים=ערבי טיפש...

הטיל יריחו מכוון הישר לפלשתין לעיראק ולכל ארצות ערב אני לא פוסל גם להשתמש בכדורי אורניום נגד הערבים שבארצנו בעת שנהיה צריכים!!!
 

shosh200

New member
אוה,,קוטל,,,אתה מכיר את האימרה,,,,

"מיפלטו של הנבל היא הפטריוטיזם", זה בדיוק מה שאתה ודומך המתלהמים ומחרחרי מלחמה שכמוכם.
 
למעלה