לערן!!דבר נורא חשוב טילים בליסטים!!

יא פקצה

 

RED OR DEAD BS

New member
לא משמידים כל מדינה סתם.

לרוב משמידים לגמרי אוייב ברית או מדינה שתקפה אותך. ותאמין לי, שמדינות בדירוג הגבוהה מחזיקים מיליוני טנ"ט, שמספקים להם הגנה טובה, צריך לציין, שבלעדי צוללות ההגנה הזו לא שווה כלום.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

צריך לרסן את הטילים הבליסטים. הטענה שהביא פה מאוד נכונה וחשתי אותה על בשרי.
 

chaos1988

New member
זה נכון

זה לא הגיוני שמפעלים שמבזבזים כל כך הרבה תורים עליהם יעלמו לך בשניה חייבים לעשות משוה בקשר לזה או להגביל את הכוח של טילים בליסטיים, או כמו שמישהו הציע פה היום - לעשות ביטוח על מפעלים, שאתה משלם איזשהו מחיר על כל מפעל שאתה רוצה להפעיל עליו את הביטוח ואז הם הרוסים לך אותו אתה יכול להחזיר אותו...
 

נתוש ז

New member
....

1. לבנות מפעל לוקח 3 תורים חמוד
2. גם אני בעד שכל טיל אטומי יוריד 1 אדמה במקום 10. ואז יצטרכו פי 10 יותר טילים.. לא שזה יגרום לכלכלה לשרוד עוד הרבה...אבל לפחות קצת פחות הרסני.. ונגיד כל 10 טילים בליסטים רגילים יהרסו מפעל.
 

נתוש ז

New member
נכון!!! רעיון מעולה!

כל תקיפה איזה 20 ואז יבצעו אותה הרבה הרבה פחות!
 

lool3

New member
עם כבר

שזה ייקח 15 תורים ויהיה אפשר לבצע פעם ב5 ימים ושכל 5 טילים רגילים יאכלו להרוס מפעל כי עדיין צריך שזה יהיה קשה
 

נתוש ז

New member
כמה הצעות לסיכום-דורש תגובות!!!!!

החלטתי שבגלל שזה ממש לא נסבל אני שולח לערן הודעה. יש אפשרויות רבות שדרכם אפשר להקטין את הנזק של הטילים הבליסטים. הם עדיין יהיו בעלי כוח חזק-אבל שזאת לא תיהיה דרך התקפה עיקרית וכמעט בלעדית-ושלא יהיה אפשר להשמיד מדינות בקלות רבה. האפשרויות שאני מציע הם: 1. טיל בליסטי עושה עשרית נזק (10 טילים רגילים להשמדת מפעל, וכל טיל אטומי משמיד 1 אדמה). 2. מחיר יקר הרבה יותר של הטילים הבליסטים (אני בספק ענק אם זה יעזור כרגע...אחרי שהמשחק כבר מתקדם ממש,ולכולם יש מפעלים וכו'). 3. שתקיפת טילים בליסטים תעלה פי 3 תורים--20 תורים זה נכבד להתקפה כ"כ חמורה. 4. חסינות מפעלים מפני הריסה על ידי טילים בליסטים-אולי שיפור טכנולוגי בעל 10 שלבים, שכל אחד מגן על 10% מהמפעלים. ואולי זה יקח כמות מסוימת מהיצור תמורת מיגון,לדוגמא-אתה מקבל רק 2/3 מהכמות של מפעל-אבל הוא לא יכול לההרס על ידי טילים בליסטים. כמובן שבשביל להרוס מפעלים יהיה אפשר לעשות כלליות.. 5. שפצצת אטום יכולה להוריד אותך מינימום ל-50 אדמה. ומשם ,כדי להוריד להשמיד את המדינה-יצטרכו לעשות מתקפות כלליות. אם חלק מהם יצא לפועל (לא כולם!כי אז הטיל הבליסטי יהיה חלש מאוד! שכרן פשוט יבחר 2 מתוכם) אז הטילים ישארו חזקים-אבל הרבה פחות חזקים ומשתלמים. תגיבו בבקשה.
 

RED OR DEAD BS

New member
פשוט לא.

אתם יוצרים מעגל שלא יכול להגמר, אם לדוג' יוסיפו טכנולוגיה שמגנה על מפעלים, אז יוסיפו שיפור טכנולוגי לבאליסטיים שיכולים לפרוץ את ההגנה הזו, ואז עוד טכנולוגית הגנה ואז עוד טכנולוגית באליסטיים וכו' וכו'. 10 טילים ישמידו מפעל, לא כל כך יעזור, כי ברגע שפורצים את ההגנה של הטנ"ט פשוט ישלחו עוד 10 אלף באליסטיים, לא משהו משמעותי. אולי הדבר שנראה הכי סביר זה 21 תורות לתקיפה באליסטיים, שגם אז לא כל כך יכולה למנוע התקפה, אבל שיהיה. אם לא נוכל להשמיד מדינות למשחק לא יהיה טעם, כי לא תהיה דרך להפסיד, אף אחד לא יכול להשאיר מישהו רק עם 24 חיילים, או להתנקש כי כבר לכולם יש אוזבקים, חייבת להיות דרך שבה מפסידים את המשחק.
 

נתוש ז

New member
אז חלק מהם!!

אני לא אמרתי לרגע שצריך לעשות הכל כדי שהטילים לא יהיו שווים כלום! אלא רק חלק!! סביר שלא כל הטילים יפגעו במטרה-גם אם יש צלף הכי טוב בעולם. סביר שישאר למדינה 50 אדמה להשתקם אחרי אטום. אני גם רוצה שההגנה תיהיה יותר מפותחת מאשר ההתקפה. (לדוגמא:שיפור צבא עד 100% של טילים נגד טילים,או יותר פיצול של ראשי הנפץ של טילים נגד טילים). אפשר לבצע ממה שאמרתי הרבה דברים שרק יעזרו!
 

RED OR DEAD BS

New member
אז ככה, אני מסכים שלא כל טיל אמור

לפגוע במטרה שלו, אבל גם לא כל טיל נגד טיל אמור לפגוע בבאליסטיים ובעצם חזרנו להתחלה. מה ההבדל אם תוקפים מדינה ומשמידים אותה כם כלליות או עם אטום? אתה רוצה יותר פיצול ראשים? אז תקנה יותר טנ"ט, כי לפי מה שאומרים פה אי אפשר להתגונן מהתקפה של שני מדינות ששולחות עליך באליסטיים, אז גם עם 10 ראשי נפץ, זה עדיין לא יעזור.
 

gs83

New member
מסכים רק כמה דברים:

מסכים עם כולם, רק צריך שיפור: או רק את 4-ושאפשר לשפר על 100 אחוז אבל שהמאה הזה יהיה בעצם 75 אחוז מכל המפעלים שלך. או את כולם וגם את 4(כשיש בו את השינוי שנתתי קודם), והשהמחיר לא יעלה יותר מדי.
 

נתוש ז

New member
במה ששלחתי לערן הוספתי כמה אפשרויות

2. בגלל שזה בעיתי להעלות את המחיר כרגע-אפשר לעשות שתקיפה בליסטית תעלה 10% מהכסף של התוקף. 6.שכל שיפור דיוק של הטילים הבליסטים יהיה 5% , ואחרי 10 שיפורים המקסימום יהיה 50% פגיעה. הרי לעולם לא קורה שכל טיל פוגע במטרה. לדעתי זאת אפשרות טובה מאוד. 7.שיהיה אפשר לעשות תקיפה בליסטית פעם בכמה ימים (נגיד פעם בשלושה ימים). 8.שהטילים נגד טילים יוכלו לשאת יותר ראשי נפץ מאשר הטילים הבליסטים פי 1.5 . או לחליפין שיהיה בשיפורי צבא גם שיפור שמעלה את כמות הטילים נגד טילים ב-10% בכל מתקפה.
 

TheZodiac

New member
לא יודע מה איתכם

אני לפני כמה שבועות איבדתי 3000 אדמה עם מפעלים באטומי, באמת היה חבל אבל ככה המשחק ויש דרכים להתגונן, עכשיו אני מחזיק באופן קבוע הרבה טנ"ט. אם תהיה חכם ותשקיע בכמות רבה של טנ"ט, לא יוכלו לפגוע בך עם בליסטים. (גם יעיל, לא לתת לאנשים סיבה להשמיד אותך
)
 

s0d

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|כן

 

noobster

New member
כמובן שזה מעגל לא נגמר

אבל מה אתם רוצים? כול מפעל מייר טיל לטור... נכון? מה אם יעשו במקום רק מפעלי טילים אז גם סילו לטילים? כלומר במקום לבנות רק טילים תצתריך גם לבנות אתרי שיגור? ואז כמות הטילים לא משנה אלא גם כמה זמן לוקח לבנות את אתרי השיגור??? וככה מי שיש לו מליון טילים ורק 100 אתרי שיגור יוכל לשגר רק 100 טילים - בכפולה של הראשים לפי השיפור..... וגם יקח תור למלא את אתרי השיגור בטילים וכסף כדי לחמש אותם - ואז לו יהיה כולכך זמין לשגר טילים. מה תגובתכם להצעה?
 

newton16

New member
כ-ל מי שתוקף אותך?

בצורה כזאת אתה רוכש לך המון אויבים...
 
למעלה