לערן!!דבר נורא חשוב טילים בליסטים!!

לערן!!דבר נורא חשוב טילים בליסטים!!

תראה ערן, הכל טוב ויפה עם שאר המשחק. אוקי בכדי לבנות מפעל צריך 10 תורות נכון? יופי הכל טוב ויפה. למשל בוא ניקח מישהו עם 300 מפעלים. אז לקח לו 3000 תורות בכדי לבסס את התעשיה שלו. כרגע עם הטילים הבליסטים, אם 2 אנשים תוקפים מישהו אחד עם טילים בליסטים אטומים(בטוח שלמישהו אחד אין מספיק טנטים כנגד 2 מתקפות ענק של טילים בליסטים.. או 3 מתקפות כאלה), אז תוך 14 תורות בערך. תעשייה שלקח לו לפתח לאחר 3000 תורות נהרסת ב-14 תורות עלובים!!! לפי דעתי, ולפי דעת רבים ששאלתי, כוחם של הטילים הבליסטיים הוא הרסני יותר מדיי!!!!! וזה פוגע מההנאה של המשחק. כי בתוך שניות אפשר להרוס למישהו את כל התעשייה, שלקח לו כמה חודשים להקים אותה ולפתח אותה. לכן צריך להנמיך בכוחם של הטילים הבליסטים, שיהיה פחות הרסני. שיהיה גבול!! כי כרגע אפשר למחוק תעשייה של מדינה בכמה תורות עלובים. וזה עצוב!!! דרוש שיפור מיידי! מקווה שתקח לתשומת ליבך! חג שמח
 

jon2spivak

New member
בוא נתחיל עם זה

קודם כול מפעל זה 3 תורים לך תלמד על המשחק ואז תחזור
 
אהה אוופס סליחה התבלבלתי בין

התורות לאדמה:\ אז תסלח לי יודע מה 900 תורות זה גם לא בא ברגל!! ועדיין תשווה בין 900 תורות ל-14 תורות. אבל הבנת את הרעיון, אז למה להיות נאכס.
 

djroyz

New member
רצוי שהמשחק יהיה קשה

ואני הפסדתי כבר מעל 800 מפעלים בתקיפה אחת
 
תחשוב על החיים האמיתיים.

כוחן של פצצות האטום המודרניות הוא הרסני, נכון? 10 כאלו, שיפלו על מרכזי הערים של כל מדינה בעולם, והיא מקבלת מכה אנושה שלא ברור אם היא תוכל להשתקם ממנה. אז מה מונע את השימוש בהן? [ונעזוב את המוסר בצד כרגע] מדינה שנפגעה מנשקים גרעינים עלולה להיות נואשת עד כדי כך, שהיא תשלח את כל מלאי הפצצות שלה על המדינה שממנה נשלחו הפצצות מלכתחילה. סוג של נשק יום הדין. אז מה יצא לשתי המדינות מזה? כלום. אולי קצת משחקי כבוד, וזהו. בסופו של דבר נותרו שתי מדינות משוסעות, וחסרות תקווה לעתיד. בעולם נעשו צעדים ע"מ להגביל את השימוש בנשק גרעיני. ישנה אמנה די רצינית בעניין, שהרבה מדינות בעולם חתומות עליה. האמנה אמורה למנוע את השימוש בנשק גרעיני, ובאותו הזמן להציב לובי כנגד המדינה שתתקוף. כמובן שבסופו של דבר, חתיכת הנייר הזו לא תעצור את מי שבאמת ירצה להשתמש בנשק. אבל בינתיים, אף אחד לא הגיע לכזה מצב. אז מה אנחנו יכולים לעשות? אפשר לנסח אמנה כנגד שימוש מאסיבי בטילים בליסטים. האמנה צריכה להיות ברורה, ותקיפה. כדי שלאמנה תהיה משמעות במשחק, היא תצטרך גיבוי של קבוצה לא קטנה של מדינות חזקות. אני מתקשה להאמין שדבר כזה יהיה אפשרי. אם אנשים מעוניינים באמנה כזו, הם מוזמנים להרים את הכפפה. נראה לאן זה יקח אותנו.
 
כמה שטויות...

כל אחד מתחיל עם זה שהמשחק צריך להיות כמה שיותר אמיתי, אתם לא מבינים?! הוא לא יכול להיות אמיתי והוא לא יהיה אמיתי, זה סך הכל משחק וזהו אז אל תשוו את זה לחיים האמיתיים כי בחיים האמיתיים לא יקרה שמדינה תתקוף מדינה אחרת עם כל הטילים הבליסיטיים שלה ותהרוג לה את כל התושבים ותמחק מדינה מעל פני האדמה.
 
שטויות?

איפה אמרתי שהמשחק צריך להיות כמו במציאות? רק הסברתי את המצב במציאות, ונתתי דוגמה לאמצעי שנקטו בעולם האמיתי, כדי לעצור את האפשקט ההרסני של הטילים. אמרתי שאם מישהו מעוניין לנסות אותו במשחק, הוא מוזמן. משהו לא בסדר?
 
בקיצור...

צריך למנוע מהטילים הבליסטים להשמיד מדינה לגמרי ולא משנה מה קורה בחיים האמיתיים.
 

omerst

New member
כנס שניה

אתה טועה בענק, כדי להשיג טילים אטומים,אתה חייב תעשיה מפותחת,שעלתה לך ב900 תורים. אתה צריך להוציא מלא כסף אל טילים אטומים (50,000) לאחד, ו 50 מליון לאלף. בדרך כלל תוקפים אם אתומים,רק כנקמה,לא מתוך תעבה לאדמה. ככה שאם אתה לא תתחיל במלחמה,לא משנה אל מיףלא יבוא לך אתומים, כי שתי המדינות מפסיגדות אל זה אחת אדמה ולתורירם ואחת המון כסף.
 
אוקי תראה---> ועוד משהו!!!

קודם כל בעולם אין לאף מדינה כמויות אסטרונומיות כמו במשחק, כמה מאות אלפים של טילים אטומים. ובקשר לקטע עם האמנה, זה נשמע רעיון טוב, אבל לא יעיל כי זה בסך הכל משחק כאן, ומי שלא יציית לחוקים לא יקרה לו כלום בסופו של דבר. לפי דעתי צריך להקטין את כמות הנזק של הטילים הבליסטים, ולעשות אותם בעלות. למשל מי שרוצה לשגר טילים בליסטים כל פעם זה יעלה לו משהו כמו כמה מליארדים. כי כמו בחיים לשגר טיל כזה עולה המון המון כסף! חייבות להיווצר הגבלות בנושא של הטילים הבליסטים! מכיוון שזה הופך את המשחק לקיצוני מצד לצד תוך שניות! אין כאן פרופורציה!
 

newton16

New member
בקשר לכמות הטילים שיש במציאות.

100-200 פצצות אטום יכולות להשמיד את אוכלוסית העולם. הייתה תקופה שבה לרוסיה היו 40,000 פצצות אטום. למה? ככה. כך שאם רוסי היה לוחץ על הכפתור האדום... יש לכם בעיה עם בליסטיים? קנו טנ"ט!
 
אתה צודק 100%!!!!!

זה מה שקרה לי לפני שבוע, 108 מכרות יהלומים 2 מפעלי חיילים ו-2 מפעלי ארטילריה הלכו לי בהתקפת טילים בליסטים, ואתה קולט איזה מזל היה לי! נשארה לי רק אדמה אחת כך שיכולתי לבנות הכל מהתחלה, רק אדמה אחת הפרידה בין מחיקת המדינה שלי!!!! איזה מזל ענק היה לי. אחרי ההתקפה הזאת לא נשאר לי אף מפעל, ובניתי הכל מהתחלה. מה שבניתי בכל משך המשחק הלך כפות בשנייה ואני עדיין מנסה להתאושש מזה. אבל עכשיו למדתי לקח ושיפרתי את הטנ"ט שלי לרמה 3 ואני ימשיך לשפר. ותאמין לי, אם אני אתקל במדינה שהתקיפה אותי הוא יצטער על היום שנכנס לאתר GINDIS, אני ישלח עליו כל מה שיש לי.
 

RED OR DEAD BS

New member
מדינה חכמה אוגרת כמויות עצומות

של טנ"ט,אני בעצמי עמדתי תחת מאות אלפי באליסטיים ושרדתי.
 
שמע לא משנה כמה תאגור טנטים.

ברגע ש-3 אנשים מברית יתקפו אותך כל אחד עם כמה מאות אלפים כל אחד של טילים בליסטים. אין מצב שיש לבנאדם אחד מספיק בשביל 3 אנשים!! או יותר מ-3 אנשים זה כבר תלוי בברית.... בקיצור, הנקודה שלי כאן היא להפחית את רמת העוצמה של הטילים הבליסטים. כאילו הטילים הבליסטים האטומים זאת רמת נשק אחת מעל כולם, ועושה את המשחק ממש קיצוני מכאן לכאן! צריך למתן את הדבר הזה.
 
אל תדבר שטויות

אם מישהו תוקף אותך בטילים אז לא משנה כמה הוא יתקוף תמיד ישאר לך 1 אדמה בשביל שלא תימחק לגמרי? מה זה השטויות האלה???
 
למעלה