למצוא אותי

SadClown

New member
למצוא אותי

צליל נגינתם של לבבות אבודים, נפרט על מיתרי נפשי מבטים עם חורים רודפים אותי, ילדים עצובים. בדים לבנים שרוצים להתחיל להרגיש מחכים שאמלא אותם בצבע. ואני רק רוצה למצוא אותי. למצוא את המנגינה שתוביל אותי אל המקום שלי מקום בו אוכל לשפוך צבע אל תוך עולמות אפורים מקום בו אוכל לחבק את הבדידות מקום בו אוכל לשמוע קול מפיות נעולים מקום בו אוכל לצייר אהבה על קירות קרים. איפה המקום שלי אני רק רוצה למצוא אותי. למצוא את המכחול שיוכל לצייר בית, לכל מי שאבד מכחול שיוכל לצייר חיבוק, לכל מי שבודד מכחול שיוכל לצייר אוזן, לכל מי ששותק. מכחול שיוכל לצייר אהבה, לכל מי שכואב. מכחול שיוכל לצייר דרך, לכל מי שמחפש איפה המכחול שלי אני רוצה למצוא אותי.
 

kaya11

New member
ליצן עצוב ברוך הבא

איני נוהגת להגיב עניינית לפרסום ראשון בפורום. אני מחכה לקרוא עוד משלך. מיכל
 

SadClown

New member
תודה רבה :]

פרסמתי נוסף... שיהיה יום נפלא
 

alonK12

New member
=]

כבר התחיל להימאס לי לכתוב נושא לכל הודעה.. השיר נשמע לי שיא הכנות שיצאה ממך. הרצון שלך למצוא את המקום אליו את שייכת ובו תוכלי לתרום הכי הרבה לעולם הזה מועבר פה באופן פיוטי אך כן ולא קלישאתי. אני מאחל לך שתמצאי אותך. שיר נהדר
 
למעלה