למפיקי התכניות בערוץ: בושה וחרפה

gliterbaby

New member
למפיקי התכניות בערוץ: בושה וחרפה

פשוט בושה שאתם נותנים במה לשני טיפוסים שליליים כמו סער, בריון כוחני אלים ושוביניסט, ולאיילה, בחורה שהשפילה את עצמה אינספור פעמים בכדי להתקדם בתכנית ושלחה מסר עלוב ביותר לנשים בבית. עם כל האלימות הגואה והשחיתות המוסרית בקרב בני נוער הייתי מצפה לקצת יותר אחריות חברתית ממכם אבל כנראה שבסולם הערכים שלכם מתקיימת משוואה אחרת: מי שמופיע בטלויזיה, ולא חשוב באיזה אופן הציג את עצמו שם במשך 3 חודשים, עדיין ראוי בעיניכם להשאר בקדמת הבמה.
 
../images/Emo70.gif!|סער ואיילה מיצו את זמן המסך-אין צורך עוד

לדחוף אותם לכל מקום!!! קצנו בהם!!! גם במהלך התוכנית עברנו ערוץ כשהם היו על המסך! למה לדחוף אותם בכוח????
 
כל זמן שסער או איילה על המסך אני מעבירה ערוץ

שניהם דוחים מבישים ובטח לא עוברים מסך
 
איילה רשף מלכת היופי שלנו

בחורה אייכותית משיכמה ומעלה, יחיו הקנאים שמקנאים באיילה המלכה ויסבלו אמן
 

lileoh1

New member
אני דוקא מרחמת על איילה, למרות ה"הצלחה"

היא נראית לי די מסכנה. חשבה שיצא לה משהו עם סער ודיברה על זה בכל תוכנית שהוזמנה. אחר כך הבינה שגרמה לפדיחה עצומה והיא נראית מגוחכת למדי. בתוכניות בהן היא מוזמנת היא נראית נדחפת ונראה לי שחוץ ממוסיקה ורכילות היא לא ממש יודעת מה לומר. היא עדיין עם העיניים למצלמות ועדיין מנערת שערה. נראית לי ממש חסרת בטחון ומנסה להתרומם לאחר הצהרות החתונה עם סער שהיא פיזרה בכל מקום. אז כך שאין מה לקנא לה!!!!!!
 

bamby18

New member
קיבלת פטור!מסתבר שיש ביקוש ורוצים את איילה

אלירז לא יחזיק מעמד -אין קיצורי דרך חייבים ללמוד ,בינתיים מה שהוא עושה זה לקשקש תוכניתו רדודה ולא תכליתית אבל כנראה שזה מה שהקהל שלו אוהב מה שמעיד על רדידות ובטלנות השוטפת את העם...
 
ואיזה ניסיון יש לאיילה?

גם במקרה שלה מדובר בקיצור דרך. היחיד שיש לו ניסיון בתקשורת מכל מתמודדי האח הוא גואל פינטו. לכל השאר באמת לא שווה להתייחס, אבל הטענה הראשונה הייתה כל כך אבסורדית שקשה היה לי להתאפק.
 

Sימה2

New member
ראינו את התבוריס באדיקות, אז ניפרוש ובטח שלא

ניראה את הגמר עם הבחירה הדוחה הזו להנחייה . מה קרה? אין כבר בחורות יפות בארץ . ערוץ 24 תיתקדמו .
 
למעלה