למי שעוד לא נפל לו האסימון

למי שעוד לא נפל לו האסימון

שעוד לא קלט והבין שערביי ישראל הם פצצה מתקתקת וסוס טרויאני היושבים בתוך מדינת ישראל ומסכנים את בטחונה ואת ריבונותה הנה לפניכם לינק המוכיח שאין שום דרך לדו קיום אלא לסילוק וגירוש כל ערבי אזרח ישראלי המזוהה עם דגלי אש"פ. כמו כן אם עד היום הייתה חתירתם של ערבים נגד מדינת ישראל ושיתוף הפעולה שלהם עם אירגוני הטירור היה אישי וספורדי עכשיו הוא עולה מדרגה והופך להיות מאורגן.
 
מה שאת לא קולטת

זה שמשפחות הפשע היהודי ואלימות הנוער והקטל בכבישים הם איום ביטחוני גדול יותר מאיזה שני ערבים שהתגיסו לחמס... מחוץ לשניים האלו יש עוד מיליון וחצי... גם יהודים ישראלים שמעבירים ומעבידים פלסטינים בלי רשיונות בשביל כסף הם לא איום ביטחוני?... אז גם היהודים פצצה מתקתקת?
 

shy-1

New member
האסימון האחרון נפל במדינה, כמה

שנים אחורה, לך כנראה לא נפל הישראכרט
 
לבצע ניוד אוכלוסיה יהודית ופלשתינית

כך שבסופו של דבר פלשתינים יהיו בפלשתין ויהודים יהיו במדינת ישראל. זוהי ההפרדה האמיתית ולא השקרים של השלטון הישראלי.
 
מה עשינו בגוש קטיף? לא ניוד?

קראתם לזה גירוש... שאתם רוצים למצא מילים עדינות אתם יודעים איך
 

nizanm

New member
ניוד אוכלוסיה :

יצטרכו לפתור בעיות של עידוד, מימון, משפט ועוד כמה. ויחד עם זה: בעלי ענייו שבוחשים בקדרה - צריך לטפל בהם.
 
הנה עוד הסתה לגזענות

"...ערביי ישראל הם פצצה מתקתקת וסוס טרויאני היושבים בתוך מדינת ישראל ומסכנים את בטחונה ואת ריבונותה...". ומה עם הפיגוע הרצחני שביצע החייל הרוצח נתן זאדה בשפרעם ממש ערב ההינתקות? האם זה היה מתקבל על הדעת להגיד שכל היהודים רוצחים??? ההודעה הזאת של שאנגרילה1 מצטרפת לגל העכור של הודעות גזעניות כנגד ערביי ישראל אשר מציף ללא הרף את פורומי האינטרנט שלנו. יש פה מגמה ברורה של הסתה גזענית כנגד ציבור שלם שומר חוק הנאמן למדינת ישראל, בשל מעשי יחידים מקרבו אשר חטאו ופשעו. הגיע הזמן לשים סוף לכל ההודעות הגזעניות המתועבות הללו כנגד כלל אזרחי ישראל הערביים ויפה שעה אחת קודם.
 
למעלה