למי שמכיר.

  • פותח הנושא issc
  • פורסם בתאריך

issc

New member
למי שמכיר.

במרינה באשדוד וכן באשקלון, הדייגים יושבים בתוך המרינה בצד דרום , האם האזור הזה במרינה טוב גם לזרזור?
 
למעלה