כוכבית יחידה
New member
למיכאלי שלום!!!
אתמול פגשתי אותך בערב עם אסף דעבול והייתי רוצה לשאול אותך מ'ס שאלות אני נשואה עם 3 ילדים 2 קטנים וילדה בת 12 ,בעלי במאסר ונאמר לי שיש לי זכויות כמו לאם חד הורית ,בנתיים איני רואה זכויות אלא רק בעיות,השאלה היא מהם זכויותי?אני עובדת ומרויחה 3000 ש"ח והחודש אתחיל לקבל השלמת הכנסה,לגבי סיוע בשכר דירה איני זכאית משום שבעלי היה רווק הוא לקח איזה שהיא משכנתה שהוא לא פרע והיום אני עומדת עם חוב גדול לבעל הדירה,ואף הוא דורש שאעזוב את הבית ,כמובן שאיני יכולה לעזוב כרגע כי זה דורש הוצאות,מיכאלי אודה לך אם תעני לי ,ד"א איני מקבלת שום עזרה מהרווחה כי כול הזמן הם אומרים אין תקציב,יחד עם זאת קשה לי מאוד לעבוד משום שאני צריכה לעזוב באמצע ולרוץ להביא את הילדים מהגן ולחזור לעבודה,דבר שגורם לילדיי לבכות ,מה אעשה ?ומי יכול לעזור לי מצבי מאוד קשה,ואם יש לך את כתובת האתר של פרח
אתמול פגשתי אותך בערב עם אסף דעבול והייתי רוצה לשאול אותך מ'ס שאלות אני נשואה עם 3 ילדים 2 קטנים וילדה בת 12 ,בעלי במאסר ונאמר לי שיש לי זכויות כמו לאם חד הורית ,בנתיים איני רואה זכויות אלא רק בעיות,השאלה היא מהם זכויותי?אני עובדת ומרויחה 3000 ש"ח והחודש אתחיל לקבל השלמת הכנסה,לגבי סיוע בשכר דירה איני זכאית משום שבעלי היה רווק הוא לקח איזה שהיא משכנתה שהוא לא פרע והיום אני עומדת עם חוב גדול לבעל הדירה,ואף הוא דורש שאעזוב את הבית ,כמובן שאיני יכולה לעזוב כרגע כי זה דורש הוצאות,מיכאלי אודה לך אם תעני לי ,ד"א איני מקבלת שום עזרה מהרווחה כי כול הזמן הם אומרים אין תקציב,יחד עם זאת קשה לי מאוד לעבוד משום שאני צריכה לעזוב באמצע ולרוץ להביא את הילדים מהגן ולחזור לעבודה,דבר שגורם לילדיי לבכות ,מה אעשה ?ומי יכול לעזור לי מצבי מאוד קשה,ואם יש לך את כתובת האתר של פרח