למיכאלי שלום!!!

למיכאלי שלום!!!

אתמול פגשתי אותך בערב עם אסף דעבול והייתי רוצה לשאול אותך מ'ס שאלות אני נשואה עם 3 ילדים 2 קטנים וילדה בת 12 ,בעלי במאסר ונאמר לי שיש לי זכויות כמו לאם חד הורית ,בנתיים איני רואה זכויות אלא רק בעיות,השאלה היא מהם זכויותי?אני עובדת ומרויחה 3000 ש"ח והחודש אתחיל לקבל השלמת הכנסה,לגבי סיוע בשכר דירה איני זכאית משום שבעלי היה רווק הוא לקח איזה שהיא משכנתה שהוא לא פרע והיום אני עומדת עם חוב גדול לבעל הדירה,ואף הוא דורש שאעזוב את הבית ,כמובן שאיני יכולה לעזוב כרגע כי זה דורש הוצאות,מיכאלי אודה לך אם תעני לי ,ד"א איני מקבלת שום עזרה מהרווחה כי כול הזמן הם אומרים אין תקציב,יחד עם זאת קשה לי מאוד לעבוד משום שאני צריכה לעזוב באמצע ולרוץ להביא את הילדים מהגן ולחזור לעבודה,דבר שגורם לילדיי לבכות ,מה אעשה ?ומי יכול לעזור לי מצבי מאוד קשה,ואם יש לך את כתובת האתר של פרח
 

טאKילה

New member
כוכבית ערב טוב לך...

כנראה שהדרך היעילה במקרה שלך, היא לרמות את המדינה הנאורה שלנו. הרווחה עניה, המדינאים דואגים לעוד ריפוד יוקרתי למכוניות השרד, מסתבר שהמדיניות דופקת את החלשים עוד ועוד ללא רחמים. תחזירי למדינה גול, לכי תתגרשי פקטיבית, כך את משוחררת מחובות שהשאיר בעליך בהיותו רווק זה ישאר החוב שלו לא שלכם כשותפים. לפחות שתהיה לך זכות לקבל דיור, או דמי שכירות לדירה, המדינה דאגה לדיור לבעלך [בכלא]. שידאגו גם לילדים ולך כאם חד הורית עם ניר חתום.
 
שלום לך טאkילה

זה בדיוק מה שאמרו לי בביטוח לאומי ,שהמדינה משלמת על בעלי,לצערי לא אוכל לממש את הצעתך ההגונה משום שזה לא נראה לי צודק לגבי ילדיי,אני מאוד אוהבת את בעלי והוא נקלע לכלא בגלל כול החובות הוא אינו אדם עברייני ונהפוך הוא ,הוא גדל בבית עשיר וכול חיינו חיינו טוב לאחרונה נקלענו לחובות עצומים ובשביל להחזיר חובות הוא התפטה לעשות מה שעשה וקיבלנו מכה קשה מאוד(המאסר)זהו מאסר ראשון שלו וכמובן אחרון ילדיי מטופלים בבריאות הנפש עקב הבעיה,את צודקת בהחלט עם ההצעה שלך אבל לגביי היא לא טובה בעלי אמור להשתחרר עוד חצי שנה ואני מקווה שנצא מהסיוט הזה בכול אופן תודה לך ,
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה אלינו כוכבית ../images/Emo140.gif

אני עדיין מבררת פרטים לגבי מצבך וברגע שאסיים לעבור על הפרטים אחזיר לך תשובה. לעת עתה הנה קישור לאתר של פר"ח . מה גילאי הילדים? ועם מי הם נשארים כשאת חוזרת לעבודה? כאמור , אחזור אליך עם פרטים נוספים בהמשך
 
היי מיכלי

הגעתי לא מזמן ישר לילדים ,סוף סוף ישנים המלאכים,מיכלי יש לי 4 ילדים הגדול נהרג בתאונה ,בת 12,בן 5.5 ובת 3.5 שאני עובדת עד הערב (פעמיים בשבוע)אז הילדה בת ה12 שומרת עליהם אומנם זה שולל ממנה הרבה דברים אבל כאמור אין ברירה,אבל אני חיה בחרדה עצומה (עקב מות בני)הילד הקטן שלי נולד תוך כדי האבל והוא דומה לבני מאוד,גם פיזי וגם נפשית,עד לפני שבועיים הוא היה מפרכס בחום גבוה ואני נשחקתי מפעם לפעם מהחרדות לגביו נכון להיום אני ובעלי כול הזמן מתקשרים לילדה לראות מה אתם וזה גורם לי לעבוד בעצבים ומהר בשביל לסיים ולבוא הביתה לפחות עד שבעלי ישתחרר בע"ה משפחתי גרה בדרום כך שאין לי עזרה משום כיוון,אודה לך אם תחזרי אליי עם פרטים,ולמה הרווחה לא עוזרת יותר למרות שהעובדת הסוציאלית שלי מכירה את סיפורי טוב מאוד
 
למעלה