למיטב יש הדממה בחנוכה?

סנוביש

New member
למיטב יש הדממה בחנוכה?

איך זה עובד בכלל הנושא של חגים וצבא? עושים חצאי יומיות? יש חופשים? שמישהו יסביר לייי
 

A N I g M A

New member
המ.

המפקדת שלי אמרה לי שאני אצטרך לחתום על חופש בחנוכה, אם אני רוצה אותו. אז המ... אני לא בטוחה שיש הדממה. בסוכות הייתה, לעומת זאת.
 

daphne86

New member
בכל הדממה חותמים ימי חופש

מהרגילה, גם בסוכות חתמנו, פשוט אז היה איזה משהו נחמד שאם אתה חותם 5 ימים מלאים יורדים לך רק 3.5 ואם אתה חותם 4 יורדים לך 3 וכד' לא נראה לי זה יהיה ככה בהדממה הזאת. אבל אצלנו לא בכל הבסיס יש הדממה...רק איפה שאני נימצאת ידוע לי שיש לנו הדממה. ועד כמה שידוע לי מי שלא חותם ימי חופש ונמצא בהדממה ועושה יומיות עושה חצי יום עבודה עד 12 ככה :) אני מקווה אני בונה על זה.
 

idos2

New member
מי שלא חותם ימי חופש עובד כרגיל

לא חצי יום ולא כלום, לפחות לפי הפקודות. בעקרון כל צה"ל אמור להיות בהדממה, בפועל בכל יחידה אוכפים את זה אחרת.
 

אמיר ט

New member
אם כבר עלה נושא ההדממה בסוכות

גם אני לקחתי את ההדממה בסוכות, אכן דיל משתלם לחתום על 3.5 ימים ובפועל לקחת 5. אבל אם אתם יודעים או לא, קצת אחרי סוכות יצאה הוראה (ספק חדשה, או שסתם טרחו ליישם אותה בזמן הזה) שאומרת שאי אפשר לחתום על חצאי ימי חופש - אני מדבר על אוכלוסיית הקבע בלבד. (לחובה גם ככה היה אסור עוד לפני). מסתבר שעל חצאי ימי חופש ניתן לחתום אך ורק בחגים\ערבי חג שהם חצי יום עבודה. הוה אומר, כל אנשי הקבע שחתמו על ההדממה בסוכות וחושב שירדו לו רק 3.5 ימים טועה בגדול, את החצי יום שנשאר לכם אתם לא יכולים לקחת ! עכשיו בטוח יקפצו אלו שיגידו "תיקח את זה בחג הבא מה הבעיה", אז אני אזכיר לכם שבתחילת השנה כל ימי החופש שאנשי קבע לא לוקחים הולכים לפח. בקיצור, עבדו עלינו, אני לא מבין איך זה לא עלה עדיין - אפילו שזה "רק" חצי יום חופש.
 
ימי חופש

מה שאף אחד פה לא הזכיר זה את הסיבה שאנחנו מרוויחים ימי חופש וחותמים על פחות.. אם באמצע ההדממה נגיד יש יומיים שנחשבים חג אז לא חותמים עליהם חופש... וככה יוצא שבפועל אנחנו בחופש 5 ימים אבל חותמים על פחות...
 

וואקה

New member
יש לי שאלה בנושא - נצל"ש

אני נמצא בקריה על ספסל באיזו סככה בלי שיבוץ ולא עושה כלום כבר כמה חודשים והשעות שלי זה מ-9-10 עד 1-2.. איך יחשבו לי את החצי יום והאם אני אהיה זכאי לארוחת צהריים לדרך אם אני אצא לפניי שהחדר אוכל יפתח?
 
למעלה