זה העניין
כשאתה מנסה ללמוד על עולם חדש מפי אדם אחד, תקבל את נקודת המבט של אותו אדם וכך תתקשה לאמץ לך כזו משלך. אני ממליצה לך לעיין במאמרי הפורום ובאתרי מאגיה שונים, לקרוא קצת הודעות ולשוחח עם אנשים על הנושאים שמעניינים אותך- אם זה על דפי הפורום או בצורה אישית (רצוי בצורה אישית
). כך תוכל לראות השקפות שונות ולאמץ לך את הגישה המתאימה ביותר
עבורך.