למידה

eladk123

New member
למידה

שלום אני בן 14 ואני רוצה קצת להכיר את עולם המיסטיקה והכישוף הייתי מש שמח להצטרף לאיזו קבוצת למידה או שמישהו יסביר לי על זה. בתודה מראש... קורדמני
 

לא פיה

New member
זה העניין

כשאתה מנסה ללמוד על עולם חדש מפי אדם אחד, תקבל את נקודת המבט של אותו אדם וכך תתקשה לאמץ לך כזו משלך. אני ממליצה לך לעיין במאמרי הפורום ובאתרי מאגיה שונים, לקרוא קצת הודעות ולשוחח עם אנשים על הנושאים שמעניינים אותך- אם זה על דפי הפורום או בצורה אישית (רצוי בצורה אישית
). כך תוכל לראות השקפות שונות ולאמץ לך את הגישה המתאימה ביותר עבורך.
 
למעלה