למורני

נטלי 18

New member
למורני

חשבתי הרבה אם לכתוב את ההודעה הזאת או לא אבל החלטתי שאני כן אכתוב כי תמיד למדו אותי לא לשמור בבטן ולדבר. אז ההיתעלמות שלך וזה שאת לא מגיבה זה לא הכי בוגר וחכם מצידך כי בסך הכל היינו חברות ואני באמת באמת לא מבינה מה קרה לך... במקום לבוא אליי ולדבר ולהגיד מה הבעיה להיתעלם זאת לא דרך.. לפעמים אני חושבת שאני אפילו משפילה את עצמי אבל זה מצד אחד לא מפריע לי כי אני עקשנית ורוצה לדעת מה קרה. אני לא חושבת שבגלל הריב הקטן והמטופש היתרחקת ככה. ובתור אחת שהערכתי ובאמת אני חושבת שלהרוס הכל זה לא פיתרון. אולי אני רחוקה ובגלל זה זה לא הכי מפריע לך אבל לי זה מפריע ומאוד אז מורן את יודעת איפה להשיג ואת יכולה להגיב.. ביי,רויטל.
 
למעלה