למורני
חשבתי הרבה אם לכתוב את ההודעה הזאת או לא אבל החלטתי שאני כן אכתוב כי תמיד למדו אותי לא לשמור בבטן ולדבר. אז ההיתעלמות שלך וזה שאת לא מגיבה זה לא הכי בוגר וחכם מצידך כי בסך הכל היינו חברות ואני באמת באמת לא מבינה מה קרה לך... במקום לבוא אליי ולדבר ולהגיד מה הבעיה להיתעלם זאת לא דרך.. לפעמים אני חושבת שאני אפילו משפילה את עצמי אבל זה מצד אחד לא מפריע לי כי אני עקשנית ורוצה לדעת מה קרה. אני לא חושבת שבגלל הריב הקטן והמטופש היתרחקת ככה. ובתור אחת שהערכתי ובאמת אני חושבת שלהרוס הכל זה לא פיתרון. אולי אני רחוקה ובגלל זה זה לא הכי מפריע לך אבל לי זה מפריע ומאוד אז מורן את יודעת איפה להשיג ואת יכולה להגיב.. ביי,רויטל.
חשבתי הרבה אם לכתוב את ההודעה הזאת או לא אבל החלטתי שאני כן אכתוב כי תמיד למדו אותי לא לשמור בבטן ולדבר. אז ההיתעלמות שלך וזה שאת לא מגיבה זה לא הכי בוגר וחכם מצידך כי בסך הכל היינו חברות ואני באמת באמת לא מבינה מה קרה לך... במקום לבוא אליי ולדבר ולהגיד מה הבעיה להיתעלם זאת לא דרך.. לפעמים אני חושבת שאני אפילו משפילה את עצמי אבל זה מצד אחד לא מפריע לי כי אני עקשנית ורוצה לדעת מה קרה. אני לא חושבת שבגלל הריב הקטן והמטופש היתרחקת ככה. ובתור אחת שהערכתי ובאמת אני חושבת שלהרוס הכל זה לא פיתרון. אולי אני רחוקה ובגלל זה זה לא הכי מפריע לך אבל לי זה מפריע ומאוד אז מורן את יודעת איפה להשיג ואת יכולה להגיב.. ביי,רויטל.