למורני ולמעשה כולם..
אף פעם לא חשבתי להכנס לפה כי הרגשתי לא שייכת, שאולי לא יקבלו אותי כי אני לא אבין מה באמת עובר על האנשים שפה וכי את ``לא מבינה כלום`` אבל בכל זאת נכנסתי והבנתי שגם מילה חמה עוזרת או עצם העובדה שיש פה מישהו שמקשיב שמחזק !! אין מילים אחרונות.. אושר