למורני ולמעשה כולם..

tiger rrr

New member
למורני ולמעשה כולם..

אף פעם לא חשבתי להכנס לפה כי הרגשתי לא שייכת, שאולי לא יקבלו אותי כי אני לא אבין מה באמת עובר על האנשים שפה וכי את ``לא מבינה כלום`` אבל בכל זאת נכנסתי והבנתי שגם מילה חמה עוזרת או עצם העובדה שיש פה מישהו שמקשיב שמחזק !! אין מילים אחרונות.. אושר
 
יישר כוח אושר!

אני גם ``לא מבין כלום``.. אבל עצם התמיכה כאן היא חשובה מאוד.. חיזקי ואימצי >רק בלי עצבים כאן מותק..:)> אפי
 

tiger rrr

New member
ג`וני חומד....

פה..? עצבים..? ממש לא חומד אני יודעת להבדיל בין דברים !! ולמתן את ה``מרוקאיות`` שלי צודק שתמיכה היא נורא חשובה ומקווה שאצליח ולו לטיפה שיהיה לכולם המשך ערב טוב אושר
 

מורני !

New member
אושר...

כמו שאמרת... כל מילה חמה כאן עוזרת. לא כולם שייכים... אבל כל מי שנמצא כאן... עוזר לאחרים... בין אם הוא נפגע ובין אם ``אורח``.... כולם עוזרים. אני שמחה שבאת לבקר... וחוץ מיזה.... מדברים כאן על הכל... על כל מה שכואב.. כל מה שמפריע... כל מה שמציק. וכן... גם על דברים טובים ומשמחים... את בהחלט מוזמנת להישאר. אוהבת.
 

t@gel

New member
אל תמעיטי בערכך

אני לא מאחלת לך להבין אל תבקשי להבין מספיק שהיית כאן, ולו לרגע קט וזהו.. בזאת עשית המון
 
למעלה