למומחי האופיס!!!
זה זמן רב אני מחפשת פתרון לבעייה שמטרידה אותי: בגרסאות הישנות של אופיס ניתן היה להוסיף הערה לטקסט. הטקסט היה נצבע כשדה וכשהיו מעבירים את הסמן מעליו נתגלתה ההערה כתווית. בפורמט של 2000 ושל XP מתקבלות הערות גלויות על דף הטקסט עם קו מסלול מקשר אל הטקסט. האם ניתן להגדיר למסמך את הפורמט הקודם של ההערות? אמרו לי שניתן לעשות זאת, רק לא זכרו כיצד.
זה זמן רב אני מחפשת פתרון לבעייה שמטרידה אותי: בגרסאות הישנות של אופיס ניתן היה להוסיף הערה לטקסט. הטקסט היה נצבע כשדה וכשהיו מעבירים את הסמן מעליו נתגלתה ההערה כתווית. בפורמט של 2000 ושל XP מתקבלות הערות גלויות על דף הטקסט עם קו מסלול מקשר אל הטקסט. האם ניתן להגדיר למסמך את הפורמט הקודם של ההערות? אמרו לי שניתן לעשות זאת, רק לא זכרו כיצד.