למולו של ים....

טשטושה

New member
למולו של ים....

על הצוק, אל מולו של ים, עומדות דמויות - קולן נדם... פוסעות ישויות אנֶה ואנָה - ורק הים שומע, מסלול מחשבתן... הולכים ובאים - גלים ואנשים, הןטרם נקבע - מי הם המתנפצים..... על צוק, המסוכך את גבול הים - עומד צילו של זוג שזה עתה התפוגג - שתק - ונדם..... טש
 
טש´..

כתבתי ואכתוב שוב פעם- כי אני נהנית לומר לך... כל כך יפה קצרצר האהבה לך..
 

קסנדרה*

New member
טשששששששש בראבו.....

טוב אני משוחדת מכל יצירה שנוגעת בים.... אבל בכנות היצירה הזו מצויינת לטעמי. קסנדרה
 
למעלה