למה?

למה?

למה יש כאן אנשים שמשגעים אותנו כמה שהעולם יפה וחביב??? (אל תעלב בוס...) די כבר זה פורום תלונות וקיטורים ולא פורום אהבה ושלווה!!! ועוד משהו. למה יש פה אנשים כמוני שמציפים ושולחים 3 הודעות רצוף במקום להכניס את כולן בהודעה אחת????
 

ביילי_007

New member
יודע למה אנשים רוצים להציף...

אנשושים רוצים להציף - כדי שכולם יראו ויגידו!! הא..המספר שלו גדול...אבל מה קקה - שהנהלת הפורומים הורידה את מספר הודעות - כלומר אף אחד לא יכול להשויץ יותר... ביילי - שרוצה לקנות מכונית עם גג נפתח
 
תפקידכם להתלונן...

תפקידכם לצבוע בשחור, ותפקידי להפוך את השחור הזה לצבע קצת יותר חי... (אני משער... ) בכל אופן... טוב לשמוע תלונות וקיטורים, וטוב לשמוע גם את הצד השני שלו... לא כך???
 
למעלה