שווארמה בלאפה
New member
למה?
למה יש כאן אנשים שמשגעים אותנו כמה שהעולם יפה וחביב??? (אל תעלב בוס...) די כבר זה פורום תלונות וקיטורים ולא פורום אהבה ושלווה!!! ועוד משהו. למה יש פה אנשים כמוני שמציפים ושולחים 3 הודעות רצוף במקום להכניס את כולן בהודעה אחת????
למה יש כאן אנשים שמשגעים אותנו כמה שהעולם יפה וחביב??? (אל תעלב בוס...) די כבר זה פורום תלונות וקיטורים ולא פורום אהבה ושלווה!!! ועוד משהו. למה יש פה אנשים כמוני שמציפים ושולחים 3 הודעות רצוף במקום להכניס את כולן בהודעה אחת????