למה תמיד כשבא לי תפוח כל ששת התפוחים במקרר מרקיבים או רכים מידי או מעפנים כאלה עם שחור?! בא לי תפוחחחחחחחחחחחחחחחחחח בסוף הסתפקתי בקלמנטינה