למה תמיד

מסטולית

New member
למה תמיד

כשבא לי תפוח כל ששת התפוחים במקרר מרקיבים או רכים מידי או מעפנים כאלה עם שחור?! בא לי תפוחחחחחחחחחחחחחחחחחח בסוף הסתפקתי בקלמנטינה
 

Dr Spock

New member
The silver lining:

עדיף זה מאשר לרצות קלמנטינה ולהסתפק בסלק..
 
למעלה