למה? למה? למה?

PEACE FOR ALL

New member
למה? למה? למה?

אני לא מאמינה שאני כל כך טיפשה. שנים אני מחכה שהוא ייתקשר. שנייייייייים! וכשסופסוף הוא מתקשר, מה אני עושה? מתחילה לצעוק עליו. אין לי מושג למה עשיתי את זה.. כל כך התרגשתי לשמוע את הקול שלו אחרי כל כך הרבה זמן.. כל כך רציתי לדבר איתו. אבל לא... הייתי חייבת להתחיל להתיח בפניו את כל מה שאני חושבת.. הייתי חייבת להוציא את כל הכעס שלי החוצה. נו בטח.. זה כל כך מתאים לי. אני לא מבינה את עצמי! הבנאדם התקשר, אמר הוא התגעגע, ואני, במקום להגיד לו שגם אני (מאוד מאוד מאוד) התגעגעתי, מתחילה לצעוק! אומרת לו שאני לא מאמינה לו, שאם הוא באמת היה מתגעגע הוא היה מתקשר הרבה לפניי... אויי! אני כל כך מפגרת!! מתחשק לי להרביץ לעצמי! למה אני לא יודעת לנצל הזדמנויות?! למה?? אוף... זה נורא.. חשבתי שכל הרגשות אליו כבר עברו. הייתי בטוחה. אבל אתם לא יודעים איך התרגשתי כשהוא התקשר.. לשמוע את הקול שלו אחרי כל כך הרבה זמן.. זה היה הדבר הכי טוב שקרה לי בזמן האחרון. אבל הייתי חייבת להרוס. כמובן... אני לא מאמינה עד כמה שזה אופייני לי. מפגרת.
 

sh53

New member
להתנצל - זה לא חולשה, אלא מעלה

אנושית וזה גם מה שיוביל אותך להשיג מה שאת רוצה להשיג, כמה שיותר מוקדם, יותר טוב.
 

ת מ ו ז

New member
אני דקווה חושבת שאת צדקת

אני דווקא חושבת שעשית נכון.. במקום ללכת בדך שלו את אמרת את מה שאת באמת חושבת!! אני מאוד גאה בך
 

PEACE FOR ALL

New member
אמרתי מה שאני חושבת,

אבל מה שאני חושבת זה לא בהכרח נכון. ובטח שלא הייתי צריכה לצעוק עליו ככה.
 
לדעתי את צודקת

אם היית חשובה לו היה מצלצל לפני זה ..... למה סתם לשחק ברגשות .. מה עכשיו הוא נזכר ? לדעתי בזה שצעקת עליו נתת לו להבין שהוא פגע בך , ומותר לך להיפגע ! ולו אסור לפגוע . לדעתי אין לך רגשות כלפיו , את פשוט נזכרת ברגשות שהיו לך כלפיו משום ששמעת את הקול שלו שהזכיר לך..... תעברי הלאה .....
 

PEACE FOR ALL

New member
אי אפשר.

כל פעם מחדש הרגשות האלו חוזרים. הם שם. אני יודעת שכן. ואני אוהבת אותו. לא יודעת אם זו אותה אהבה כמו פעם.. אבל יש משהו. וזה לא סתם געגוע או משהו.. אלו ממש רגשות. אני לא יודעת אם הייתי כל כך בסדר כשצעקתי עליו. כי מצד אחד, הוא לא בסדר שהוא מתקשר רק עכשיו, אבל מצד שני, אם הוא לא היה רוצה לדבר, הוא יכל פשוט לא להתקשר. אני לא יכולה לשפוט אותו. אולי קרה משהו והוא לא יכל להתקשר קודם, אולי היו לו בעיות.. אני לא יכולה לדעת. נראה לי שאני אעשה מה ששושי הציעה, ואבקש סליחה. נראה, אולי אפילו היום. כי לא משנה מה היו הסיבות שבגללן הוא לא התקשר, אין לי זכות להתחיל לצעוק עליו ככה.
 
למעלה