למה לבזבז קולות לשמאל

jewjew1

New member
למה לבזבז קולות לשמאל

כיום כבר ישנה מפלגת ירוקים ששמה מרצ, והיא קרובה מאוד למפלגות הירוקות האירופאיות שנאבקות נגד זיהום הסביבה ובעד זכויות האדם. בתור אנשי סביבה יכולתם להתפקד למרצ ולתת שם את הטון. במקום זה אתם מקימים מפלגה שזורקת קולות לפח.. ואל תנסו לשחק אותה מרכז מפני שזה אומר שאתם לא מתנגדים לבניה בהתנחלויות שגורמת להרס סביבתי, וגם מתעלמים מהעובדה שרוב הסיכויים שלא תיקחו קולות מהימין.
 

bhr11

New member
למה אתה קובע שירוקים=שמאל?

אני לא שמאלי בהשקפותי ואני מתכוון להצביע לירוקים. אין מצב שהייתי מצביע למפלגת שמאל קיצוני כמו מרצ, אני מבטיח לך. אין שום קשר בין שמאלני לאיכות הסביבה, יש הרבה ירוקים בימין ובקרב הדתיים ואפילו בהתנחלויות.
 
לא ימין ולא שמאל

שלום ג'ו ג'ו וברוך הבא לפורום, מפלגת הירוקים אינה רואה את עצמה כמפלגת שמאל, או ימין. לדעתנו ההגדרות האלו אבד עליהם הקלח, והם שימשו עשרות שנים כתירוץ להרס הסביבה. התעסקות בנושאי הביטחון, הביאו אותנו למצב שבישראל של שנת 2006 מתים יותר אנשים מזיהום הסביבה מאשר פיגועי טרור ותאונות דרכים גם יחד. כדי להפסיק את הקטל הזה ישראל זקוקה למפלגת ירוקים חזקה ומשפיעה על קבלת החלטות. מפלגה כזו שתוכל לשים את נושאי הסביבה במרכז ולא כהערת שוליים במצע או צבע של הלוגו. אני ממליץ שתציץ בלינק הזה... תודה, דרור
 

jewjew1

New member
התעלמתם שניכם מדברי על המרכז

ניסנו שנים להפריד הפרדה מאלכותית בין איכות הסביבה לחברה והויכוח על השטחים. הבניה המורחבת בשטחים פגעה קשות המרקם החיים האנושי והסביבתי, ואני מציע לך להצטרף לאחד הסיורים מטעם אירגונים לזכויות אדם ושלום כדי לצפות במו עיינייך מה עשתה הגדר העקומה וכל הכבישים העוקפים. יש קשר הדוק מאוד בין הכיבוש, הפער החברתיים ואיכות הסביבה. העניים יהיו בד"כ ליד המקומות היותר מזוהמים במדינה וישתו מים לא מבקבוקים בזמן שהעשירים יחיו בוילות יפות ויטוסו לחו"ל. יבואני הרכב מעודדים בניית כבישים כל הזמן במקום לסבסד נסיעה ציבורית. אם אתם שוחרי סביבה אמתיים על לכם להירתע מהזדהות עם השמאל, ולתמוך בסיום הכיבוש והמלחמה שאחראים לכל תחלואות החברה כולל הסביבה. ובבחירות האילו מצביעים מרצ כי היא המפלגה שפועלת הכי טוב לדעתי למען הסביבה, החברה וזכויות האדם.
 
פתרון הסיכסוך

אתה אומר שפתרון הסיכסוך יביא להעלמות בעיות הסביבה? לדעת הירוקים בעיות הסביבה בישראל מצירכות פעילות יומיומת של כמה חברי כנסת שיעסקו רק בזה. אם נחכה עד שיפתר הסיכסוך ורק אז נפתור את בעיות זיהום האוויר וזיהום המים והים אז אניחנו ניהיה בבעיה גדולה. תודה, דרור
 

jewjew1

New member
התנגדות לכיבוש הוא חלק מהמאבק

התנגדות לכיבוש הוא חלק מהמאבק הסביבתי מפני שההתנחלויות פוגעות במרקם הסביבתי, ובאות על חשבון תקציבים רבים בין השאר פיתוח בניה אורבני במיוחד שכולל בין השאר תשתיות טובות יותר לתחבורה ציבורית. אפשר וחייבים בו זמנית להיאבק למען איכות הסביבה ונגד הכיבוש בו זמנית ואין סתירה בין הדברים. כמובן שכאשר ניסוג סוף סוף מכל השטחים נמשיך לטפל בבעיות הסביבתיות כמו גם החברתיות. אשמח גם לשמוע מדוע אתה לא מרוצה מהפעילות של מרצ למען איכות הסביבה שגם הייתה המפלגה הראשונה שהתחילה בזה.
 
מרץ וענייני קרקעות

אני ממליץ לך לקרא את המאמר שלי בנושא קרקעות החקלאים. מרץ למעשה מקדם אג'נדה של פרבור המגזר הכפרי, שמנקדת מבט סביבתית זה רע רע מאוד. תודה, דרור
 

jewjew1

New member
הנתון לגבי המים אינו נכון

ישראל לידיעתך היא בין המדינות שהשימוש במי קולחין בחקלאות הוא בין הגבוהים בעולם( בארה"ב אפילו על טפטפות לא שמעו), כך שהמים שאתה שותה מהברז ומהמים מהחקלאות אינם אותו דבר. בשנים האחרונות יש קיצוצים גדולים במכסות המים לחקלאים. כיום בגלל התפתחות החקלאות בכל העולם חקלאי חייב לעבד שטחים גדולים כדי להרוויח משהו שגם זה לא מבוטח, בנוסף לעובדה שאנשים אינם מוכנים לעבוד, ובעובדים הזרים מקצצים. מחוסר ברירה פנו לתחום ההשכרות והנדל"ן, ושלא תבין אותי לא נכון משפחתי החייה ביישוב שהיה פעם חקלאי היא בין המתנגדות הגדולות לכל העסקים הלא חוקים, ואולם אם רוצים לעזור לחקלאים יש לדעתי להמשיך לסבסד את החקלאות גם למען שטחים ירוקים או/ו לשלם פצויים, ןלעודד חקלאים גדולים. ש"ס דרך אגב הצביעה למען החקלאים בגלל המושבים של עולי שנות ה-50 שסובלים מאוד מהמצב הקשה. מי ששוחר איכות הסביבה צריך לפעול גם למען האנשים באותו מקום שיפגעו מהפסקת הפגיעה באיכות הסביבה. אחרת יקרה משקרה בארה"ב שהפסיקו במקומות מסויימים לכרות עצים ופיטרו את כל הפועלים, וכך אותם פועלים הפכו לשונאים הכי גדולים של פעילים סביבתים.
 
שטחים פותחים

אתה בהחלט נשמע אדם שמודע לבעיה של השטחים הפתוחים. וכפי שכתבת יפה כל המפלגת נותות יד לחיסול השטחים הפתוחים, כולל מרץ. מרץ והח"כים שלה מייצגים אינרסטים בתוחם הקרקע שפשוט מגבילים אותה בכלל מלפעול לפי אג'נדה סביבתית בנושא השטחים הפתוחים. מפלגת הירוקים היא המפלגה היחידה שתפעל להפסקת תופעת חיסול השטחים הפתוחים. וכמובן שיהיה לנו יותר כוח כך השפעתנו בנושא תהיה יותר גדולה. אז אם נושא השטחים הפתוחים חשוב מפלגת הירוקים צריכה להיות המפלגה שלך. תודה, דרור
 

jewjew1

New member
תודה על ההתייחסות אבל לא שכנעת אותי

תיראה באמת צריך לדאוג לחקלאים כדי ששטחים חקלאים לא יהפכו לנכסי נדל"ן, וימשיכו את תהליך הפרברזציה הנוראי. אני חושב שאם תלחמו רק בתוך גבולות ישראל, ותתעלמו מכל הבניה הנפשעת בשטחים(הגדה המערבית) שהורסת את הסביבה ופוגעת באנשים, אז אין לי שום סיבה להצביע לכם אלא רק למרצ. חבל דרך אגב שהפעילים שהגרעין החזק של המפלגה מונה כמה אלפי קולות לא מצטרפים למרצ כדי להזיז את המפלגה עוד יותר לנושאי איכות הסביבה.
 

1אברהם

New member
מרץ אינה יכולה להיות מפלגה ירוקה

שמאל קיצוני ואיכות הסביבה לא הולכים ביחד, כיוון שהשמאל רוצה לעקור 300000 מתישבים יהודים מיו"ש ולכן יהיה צורך לישבם מחדש בתוך תחומי הקו הירוק הצפוף ממילא וזה יגרום להגברת הצפיפות בגוש דן והריסת מעט השטחים הפתוחים ויותר זיהום אוויר. גם ההתישבות בגליל ובנגב היא בעיתית כי בגליל יהיה צורך להרוס שמורות טבע , והנגב הוא בעיתי מבחינת התישבות ( שטח מידברי צפוף במחנות צבא ואתרי פסולת ). שלא לדבר על העלות הגבוהה של עקירת עשרות ישובים יהודים פורחים שרובם בנויים תוך השתלבות בנוף ( בניה לא גבוהה ) . מי שאכפת לו מאיכות הסביבה דוקא צריך לתמוך בהתישבות ממיזרח לקו הירוק ששם יש הרבה שטחים פתוחים וריקים ( גם מאוכלוסיה ערבית ). טענת מרץ לעקירת ההתישבות היהודים בשומרון מסיבות של איכות הסביבה עלק הם שיא הגיחוך והצביעות שכולם יודעים שהסיבות האמיתיות הם האמונה הטיפשית שלהם שזה יביא שלום ושכאילו העולם ישנא אותנו פחות ועוד שטויות כאלו בלי שום קשר לאיכות הסביבה .
 
ברוך הבא אברהם ../images/Emo18.gif

אני מבקש להתנסח במתינות, לאנשים יש דעות שונות משלך אנו כבד זאת והשב לעניין. מקווה שתמצא ענין בפורום שלנו גם בנושאים אחרים... תודה, דרור
 

jewjew1

New member
הקבלנים נשארו עם מלא דירות ריקות

הקבלנים נשארו עם מלא דירות ריקות במיוחד באיזור הפרפריה. המתנחלים הצטרכו פשוט להתרגל לדירה במקום לבית מרווח על חשבון הטבע, ולנסוע באוטובוסים במקום ברכבים ממוגנים ומזהמים של צה"ל.
 
טוב פה כבר ממש חצית את כל הגבולות

למרות שאני אישית מעדיף שכולם יסעו באוטובוסים רכבות וכו" ,אתה כאן מחליט לאנשים באיזה סוג תחבורה להשתמש, תלמד מהי דמוקרטיה, המלצה חמה.
 

1אברהם

New member
השינאה להתישבות ביש"ע

ללא סיבה הגיונית של השמאל מנומקת עכשיו בתרוצים קלושים של איכות הסביבה אחרי שכל הסיבות האחרות נפלו מזמן ( השלום, דעת העולם , ואפילו המשפט הבין לאומי לא סותר את ההתישבות ביש"ע לפי הפרשנות הנכונה ). אז אתה מציע להכנס במתישבים ביו"ש ולדחוס אותם לתוך הקו הירוק במגדלים בבנינים רבי קומות בתוך הזיהום האוויר והצפיפות של גוש דן. אם כבר רוצים לקבל יותר שטחים פתוחים עדיף להרוס את כפר שמריהו שממוקמת במרכז הארץ ששם כל ווילה על דונם ויותר. אז אתה מציע להרוס ישובים פורחים ביו"ש שבנויים תוך התחשבות מירבית בסביבה בניגוד לכפרים הערביים שבנויים בצורה מבולגנת ללא שום תכנון אורבני שכל אחד שם בונה ומרחיב לכל הכיוונים כמה ואיפה שהוא רוצה והביוב זורם ברחובות. וכל זאת מתוך שינאה תהומית להתישבות ומתוך האשליה שאולי הערבים שיש להם 22 מדינות רחבות ידים ירשו לך לגור בתוך הקו הירוק ברצועת חוף צרה תמורת זה שתעקור 300000 מתישבים יהודים.
 

jewjew1

New member
זה פינוי 300,000 פולשים

ודרך אגב בתור דור דור שלישי ורביעי למקימי הארץ אתה בודאי לא תטיף לי על ציונות. ההתנחלויות לא משתלבות בנוף אלא פוגעות בו עם כל כבישים העוקפים, וכלי הרכב המזהמים של צה"ל שנמצאים שם כדי להגן עליהם.
 

1אברהם

New member
צה"ל נימצא גם בתוך הקו הירוק

כדי להגן עלינו, בבסיסי צה"ל בכל רחבי הארץ יש הרבה כל רכב שמזהמים וגם פעילות חיל האוויר מזהמת . ככה שפעילות צה"ל המזוהמת היא בכל מקום והיא תתגבר הרבה יותר אחרי שידחסו את מחנות צה"ל לתוך הקו הירוק למרכזי האוכלוסיה ולתוך שמורות הטבע בגליל ובנגב. ופעילות צה"ל תעשה הרבה יותר מורכבת כדי לשמור על הגבול המפותל והארוך לאורך הקו הירוק . ואגב הסיבה לכל פעילות צה"ל כולל הכבישים העוקפים והמכוניות הממוגנות וטיסות חיל האוויר ואימוני הטנקים ועוד ועוד ועוד היא נסיונם הבילתי פוסק של הערבים לרצוח בנו עוד ועוד תוך כדי חתירה למטרתם הסופית של חיסול המפעל הציוני ומדינת ישראל, ועוד יש אצלינו הזויים שרוצים לעזור להם על ידי דחיסתינו לתוך גבולות צרים ובילתי ניתנים להגנה.
 

yoni1967

New member
באמת??

תראה..אתה לא יכול להתעלם מהמציאות במוקדם או במאחור (ואני אישית מקווה למוקדם) יפנו את כל 300,000 המתיישבים אם זה עוד 100 שנה או עוד חודש..זה יקרה..קדימה תפנה העבודה תפנה...הליכוד יפנה...ותאמין גם ישראל ביתנו תפנה...לכן זה לא קשור לאף שמאל קיצוני
 

1אברהם

New member
אז מה הקשר לאיכות הסביבה

אם זה יקרה חס וחלילה תהיה פגיעה חמורה מאד באיכות הסביבה בגלל דחיסתם של 300000 מתישבים לקווי 67 הצפופים ממילא והריסת ישובים פורחים. לפעמים אין ברירה וחיבים לפגוע באיכות הסביבה כמו הצורך להקים תחנות כוח אחרת לא יהיה לנו חשמל ועוד. אתה יכול להגיד: צריך לסגת לקווי 67 למרות הפגיעה החמורה באיכות הסביבה בגלל שהערבים לא רוצים שנגור שם וגם קופי ענאן לא רוצה שנגור שם . אלו הסיבות שהשמאל יכול להעלות אבל הרושם הנוצר הוא שהמניע לדרישת השמאל שניסוג לקווי 67 הוא סתם שינאה תהומית להתישבות ביו"ש וזה גולש אפילו לשינאה למפעל הציוני בכלל.
 

yoni1967

New member
אוי איזה שטויות..

אם אתה מעווט את דברי השמאל, אין סיבה שלא אעווט את דברי הימין אז ככה המתיישבים ביו"ש מתיישבים שם לא בגלל שהם מאמינים שא"י שלהם וצריך להתיישב בה , לא מפני שאמונתם אומרת שלא צריך לתת לערבים שטחים! אלא בגלל שהם שונאי ערבים ובכוונה רוצים להתיישב שם כדי להציק להם! וגם כדי להציק לשמאל אז הם מתיישיבם ביו"ש כי הם שונאי שמאל אז הם הולכים ומעצבנים אותם..הנה לך..עיווטתי את הדברים של הימין כמו שאתה עשית...
 
למעלה