למה זה חשוב שארגוני זכויות האדם בישראל ידברו בחו"ל

קירשנבאום8

Well-known member
למה זה חשוב שארגוני זכויות האדם בישראל ידברו בחו"ל

כדי שהעולם ידע שיש לא מעט ישראלים שאינם תמימי דעים עם מדיניותה של ממשלת נתניהו, שקד ובנט, שמתנגדים לכיבוש, להתנחלויות ולממשלת נתניהו.
לולא "שוברים שתיקה" ו"בצלם" וארגונים אחרים היו חושבים בעולם שכל הישראלים תומכים בדיכוי העם הפלשתינאי.
כך, לפחות, הם יודעים שהישראלים אינם עדר אחד הצועד בעיוורון אחרי נתניהו.
וכך הם יודעים שישראל עדיין לא אבודה, כי עדיין יש תקווה לשינוי.
 

הפרבולה

New member
אבל מה שמצחיק שדוקא אותכם העולם שונא יותר

אנשי שמאל - ציפי ליבני אהוד אולמרט אהוד ברק שמעון פרס ואחרים נתונים בסכנת מעצר במדינות מסוימות בגלל "פשעי מילחמה" ( למשל שמעון פרס על כפר כנא, וציפי ליבני ואהוד ברק על עופרת יצוקה ).
ערביי ישראל בועטים בכם בבבוז כמו למשל אחמד טיבי וגמאל זחלאקה שכינו אותכם צבועים ומתנחלים באדמות הקיבוצים וסירבו לחתום איתכם על הסכם עודפים פני הבחירות.

יכול להיות שהעולם בז לכם? הרי בינינו ,כולם יודעים שהערבים הם הצד הרע בסיכסוך, כולם מכירים את ההיסטוריה ואפילו עכשיו העולם רואה מה קורה במקומות שמוסלמים כובשים ומה קורה באירופה. האם יכול להיות שהם בעצם רואים בכם מטורללים ואידיוטים שימושים או יותר גרוע שטינקרים גלותיים שמנסים למצוא חן בעיני הפריץ ?
 

קירשנבאום8

Well-known member
בגללנו העולם רואה שיש גם ישראל אחרת, יפה יותר, מוסרית יותר

אנחנו מצילים את ישראל מלהיות מצורעת לחלוטין
 

הפרבולה

New member
האם יכול להיות שבגלל זה העולם בז לכם יותר מאשר לימן ?

את הימין לפחות העולם ואפילו הערבים יכולם להבין, שהרי ידוע שהערבים הם אויב מוצהר של ישראל אף אחד לא מכחיש זאת, אבל את "המוסריות" של השמאל הוא רואה כצביעות, זה לא באמת שאתם חסים על "חפים מפשע" בעזה, אתם יותר חוששים לתדמית של ישראל, כלומר כל ענין המוסריות זה יחסי ציבור , למשל ברור לכל אדם שפוי שזה מטופש להקריב את חיילי צה"ל בטיהור של בית חשוד בעזה ( כמו שקרה בסגעיה) במקום לעשות זאת מהאוייר ולו רק כדי שלא נואשם "בפשעי מילחמה"
 
למעלה