אני אסייע לך....באופן שרק את תביני. היא ממוקמת תחתייך, צעירה ממך בכ-3 שנים ויש לה ילד. אין לי בעייה שבאישורה של נשית אתווך בהחלפת פרטים. לגבי אחת אני בטוח ובשנייה אני `חושד`.......ביחס לנחמדות השופעת.
תמיד נכנסתי דרך הדף הראשי של MSN ולכן לא ידעתי על קיומו של הדף ההוא תודה עבור הטיפ תודה שבחינם ואת יודעת מה אומרים אצלינו? מה שבחינם עולה הכי הרבה... מבטיחה לך חיבוק בתמורה תודה!!
אייך קרה כדבר הזה? בנות..אתן עייפות.. אני מבקשת קצת יותר עיירנות.. כי מעלם לעלם..נגיע לחלם.. סתםםםםםםם אבל.. אהלן בונבון.. תפסת כבר כיסא? שנעשה לך הכרות עם החוטאים והחוטאות? רק תגיד.. יכול להכנס ללישכה של כל אחת בלי חשש בלי סוד בחושך..בלי(אור) ובכנות וצדק.. (יש עוד אבל התעייפתי..) בקיצור ברוך הבא אור