למה אני צריך לקחת חלק בתורנות נשק וסע?

קצה11

Well-known member
אם השמאלנים רוצים להביא את הילד שלהם ברכב בבוקר במקום ללכת 5 דקות ברגל שיעשו תורנות עם עצמם.
 

קצה11

Well-known member
מגיע רכב עם תלמיד, הורה תורן צריך לפתוח את הדלת לסחוב את הילקוט לעזור לילד לצאת לשים לו על הגב את הילקוט ולסגור את דלת הרכב שיוצא ונכנס הרכב הבא.
סבלות...
יום אחד קיבלנו מהנהלת בית הספר מכתב דרמטי, מחר יום ההליכה, נפגש כולנו בנקודה זו וזו בשעה 7.30 ונצעד יחד לבית הספר ככה נלמד את הילדים על הגנה על שכבת האוזון וזיהום האויר. מאחר שהיתי הורה לילד בכיתה א ' עוד לא למדתי שזה שטויות. דאגתי להקדים ולהגיע לנקודת המפגש שהוכרזה במכתב. זאת ועוד הנקודה שנבחרה האריכה לי את הדרך כי מהיכן שהגעתי זה היה אחרי שעוברים את בית הספר. ושם המתנתי ואיש לא הגיע. מידי פעם ראיתי הורה הולך עם ילד אבל אף אחד לא עצר המתין בנקודה המוכרזת. בסוף הסתבר שזה בסך הכל יום שמגיעים לבד (כלומר הורה וילד ולא בקבוצה) לבית הספר ברגל ולא ברכב.
פגשתי למחרת את המנהלת שמגיע ב 4 על 4 ואמרתי לה שאם היא חושבת שלהגיע לבית הספר 305 ימים בשנה ברכב ורק יום אחד ברגל מלמד את הילד משהו על הגנה על הסביבה אז כנראה שהיא לא מבינה שזה צריך להיות הפוך 305 יום להגיע ברגל ורק על יום אחד נכריז כיום כלי הרכב.
 

סתוונית333

Well-known member
יום אחד קיבלנו מהנהלת בית הספר מכתב דרמטי, מחר יום ההליכה, נפגש כולנו בנקודה זו וזו בשעה 7.30 ונצעד יחד לבית הספר ככה נלמד את הילדים על הגנה על שכבת האוזון וזיהום האויר. מאחר שהיתי הורה לילד בכיתה א ' עוד לא למדתי שזה שטויות. דאגתי להקדים ולהגיע לנקודת המפגש שהוכרזה במכתב. זאת ועוד הנקודה שנבחרה האריכה לי את הדרך כי מהיכן שהגעתי זה היה אחרי שעוברים את בית הספר. ושם המתנתי ואיש לא הגיע. מידי פעם ראיתי הורה הולך עם ילד אבל אף אחד לא עצר המתין בנקודה המוכרזת. בסוף הסתבר שזה בסך הכל יום שמגיעים לבד (כלומר הורה וילד ולא בקבוצה) לבית הספר ברגל ולא ברכב.
פגשתי למחרת את המנהלת שמגיע ב 4 על 4 ואמרתי לה שאם היא חושבת שלהגיע לבית הספר 305 ימים בשנה ברכב ורק יום אחד ברגל מלמד את הילד משהו על הגנה על הסביבה אז כנראה שהיא לא מבינה שזה צריך להיות הפוך 305 יום להגיע ברגל ורק על יום אחד נכריז כיום כלי הרכב.

מערכת החינוך זה חרטא
כבר מזמן אני צועקת את זה.
 

קצה11

Well-known member
מערכת החינוך זה חרטא
כבר מזמן אני צועקת את זה.
בטח חרטא
לקח לי זמן להבין שהילד אומר לי שלא צריך להאיץ בו בדרך מחשש שנאחר ושאפשר להגיע לבית הספר גם ב 8.05 כי המורות מגיעות ב 8.10
יש צלצול בשעה 8 אבל הן (המורות) צריכות לשתות קפה וזה באופן עקבי.
יש מורה לחוג דרמה שמגיע ב 8.35 כי הוא לא מוצא חניה, מאחר שזו היתה כיתה א' אז היתה תורנות הורים עד שהבחור מגיע. נשאר לו ללמד 10 דקות בערך.
מאז הקורונה שנאסר על הורים להיכנס לבית הספר נראה לי שזה מצב אידיאלי למורים ולהנהלה. אף אחד לא יודע מה קורה שם.
 

סתוונית333

Well-known member
בטח חרטא
לקח לי זמן להבין שהילד אומר לי שלא צריך להאיץ בו בדרך מחשש שנאחר ושאפשר להגיע לבית הספר גם ב 8.05 כי המורות מגיעות ב 8.10
יש צלצול בשעה 8 אבל הן (המורות) צריכות לשתות קפה וזה באופן עקבי.
יש מורה לחוג דרמה שמגיע ב 8.35 כי הוא לא מוצא חניה, מאחר שזו היתה כיתה א' אז היתה תורנות הורים עד שהבחור מגיע. נשאר לו ללמד 10 דקות בערך.
מאז הקורונה שנאסר על הורים להיכנס לבית הספר נראה לי שזה מצב אידיאלי למורים ולהנהלה. אף אחד לא יודע מה קורה שם.

נכון, באמת אף אחד לא יודע מה קורה שם.
גם הילדים המעופפים שעסוקים עם הניידים לא יודעים.
 

Permafrost

Well-known member
אסור?
על הנייר אסור.
נו, ברצינות, האם יפקיד הורה מחשב נייד בידי תלמיד כתות נמוכות של יסודי?

חוץ מזה - משוכנעני כי יש חשיבות מיוחדת לכתיבה בעפרון או עט על גבי נייר על התפתחות המוח וכן מישוש פיזי של דפי נייר ודפדוף בעת הקריאה.
מאוחר יותר, לאחר רכישת קריאה וכתיבה במדה מספקת אפשר לעבור לשמוש במחשב...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
נו, ברצינות, האם יפקיד הורה מחשב נייד בידי תלמיד כתות נמוכות של יסודי?

חוץ מזה - משוכנעני כי יש חשיבות מיוחדת לכתיבה בעפרון או עט על גבי נייר על התפתחות המוח וכן מישוש פיזי של דפי נייר ודפדוף בעת הקריאה.
מאוחר יותר, לאחר רכישת קריאה וכתיבה במדה מספקת אפשר לעבור לשמוש במחשב...
לדעתי, סתוונית התכוונה לסלולרי ולא למחשב נייד.
 

סתוונית333

Well-known member
נו, ברצינות, האם יפקיד הורה מחשב נייד בידי תלמיד כתות נמוכות של יסודי?

חוץ מזה - משוכנעני כי יש חשיבות מיוחדת לכתיבה בעפרון או עט על גבי נייר על התפתחות המוח וכן מישוש פיזי של דפי נייר ודפדוף בעת הקריאה.
מאוחר יותר, לאחר רכישת קריאה וכתיבה במדה מספקת אפשר לעבור לשמוש במחשב...

עשית סלט !
כתבתי שהמחשב הנייד נשאר בבית ! ספרי הלימוד נשארים בכיתה ולכן אין סיבה שהילקוט יהיה כבד.
 
יום אחד קיבלנו מהנהלת בית הספר מכתב דרמטי, מחר יום ההליכה, נפגש כולנו בנקודה זו וזו בשעה 7.30 ונצעד יחד לבית הספר ככה נלמד את הילדים על הגנה על שכבת האוזון וזיהום האויר. מאחר שהיתי הורה לילד בכיתה א ' עוד לא למדתי שזה שטויות. דאגתי להקדים ולהגיע לנקודת המפגש שהוכרזה במכתב. זאת ועוד הנקודה שנבחרה האריכה לי את הדרך כי מהיכן שהגעתי זה היה אחרי שעוברים את בית הספר. ושם המתנתי ואיש לא הגיע. מידי פעם ראיתי הורה הולך עם ילד אבל אף אחד לא עצר המתין בנקודה המוכרזת. בסוף הסתבר שזה בסך הכל יום שמגיעים לבד (כלומר הורה וילד ולא בקבוצה) לבית הספר ברגל ולא ברכב.
פגשתי למחרת את המנהלת שמגיע ב 4 על 4 ואמרתי לה שאם היא חושבת שלהגיע לבית הספר 305 ימים בשנה ברכב ורק יום אחד ברגל מלמד את הילד משהו על הגנה על הסביבה אז כנראה שהיא לא מבינה שזה צריך להיות הפוך 305 יום להגיע ברגל ורק על יום אחד נכריז כיום כלי הרכב.
הבעיה שבאמת צריך לפתור היא הכובד של הילקוטים.
 

קצה11

Well-known member
מי סוחב את הילקוט?
ההורה
אם הכוונה לתורנות נשק וסע אז ההורה התורן מוריד את התיק מהרכב ומעמיס על גב התלמיד שירד מהרכב
אם את שאלת בכללי אז הרבה הורים סוחבים לילדים את התיקים בגלל הכובד ובגלל הפינוק..
לפעמים אני רואה ילד שרץ קדימה עם חברים ואחריו רצה בקושי אמא בת 40 עייפה אחרי יום עבודה עם תיק כבד של אישה על הכתף ותיק בית ספר על הכתף השניה.
לפעמים על עקבים.
 
אם הכוונה לתורנות נשק וסע אז ההורה התורן מוריד את התיק מהרכב ומעמיס על גב התלמיד שירד מהרכב
אם את שאלת בכללי אז הרבה הורים סוחבים לילדים את התיקים בגלל הכובד ובגלל הפינוק..
לפעמים אני רואה ילד שרץ קדימה עם חברים ואחריו רצה בקושי אמא בת 40 עייפה אחרי יום עבודה עם תיק כבד של אישה על הכתף ותיק בית ספר על הכתף השניה.
לפעמים על עקבים.
כמובן התכוונתי לעשות מה שצריך שהילקוט לא יהיה כבד.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

במקום טרולי/להרוס את הגב של הילדים/פראיירים שסוחבים.
 
למעלה